Bildeprosjekt(-er) · My Bucketlist

My bucketlist #035-036

#035:  Tror ikke jeg kommer til å satse på skuespiller yrket med det første,men det hadde jo vært kjempe kult å få vært med i en film (statist). Hadde vært stilig å vært med i en amerikansk film og gjerne med Chris Hemsworth♥. Bildet ovenfor er hentet fra filmen «Thor»(en film jeg anbefaler!)

#036: Foruten å ha «Hurtigruta» på listen min,så hadde jeg ikke hatt noe mot   en liten cruise til Bahamas eller noe i den duren. Slappe av ved bassengkanten og få litt sol på kroppen. Foreløpig bare en drøm,og heldigvis er drømmer gratis(hehe).

 

26 thoughts on “My bucketlist #035-036

  1. Åå, Chris Hemsworth 😀 Jeg skulle gjerne vært i en film med Leonardo DiCaprio, Matt Damon eller Jim Carrey! 😀 Mine tre favoritter:) Husker jeg digga Chris Hemsworth for en del år siden når han var med i Home And Away.. hehe!

  2. Å være med i en film er ikke akkurat noe jeg higer etter! men du burde prøve deg i Cæsar, der trenger de stadig vekk statister!! Men å dra på cruise har jeg veldig lyst til. Og da særlig i Karibien. Jeg kjenner flere som har vært på det, og de skryter veldig…sier det er helt fantastisk!!

    1. Har faktisk meldt meg på som statist for et par år siden,men har ikke fått noe svar:) Er ikke noe særlig hotel cæsar fan lenger,men det hadde jo vært kult:)

  3. Det hadde ikke vært feil med cruise nei!! En dag skal jeg nok kunne ta meg råd til det 🙂 Tenk å bare chille nede i karibien et par ukers tid?! ååååh, herlig tanke!

  4. Begge disse er kule!! Selvfølgelig i en Thor-lignende film ;))) Jeg kunne tenke meg å vært både skuespiller og statist (så lenge jeg fikk svinge sverdet!)

    1. selvsagt en thor lignende film,det kommer en ny thor film neste år(med chris hemsworth) og vi kunne jo prøve å bli med der:P hehe. Natalie Portman kan jo ta seg fri og så kunne en av oss steppe inn:P hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

