Bloggportrett 2012

Bloggportrett 2012

Har kanskje nevnt bloggportrett i forbi farten her på bloggen og går ut på «frierferd» igjen .  I fjor var det  nesten 40 fine blogger som var med på bloggportrett her på bloggen, og jeg har fått mange gode blogger å følge.  Bloggportrett er ikke en ukjent element her i bloggosfæren for å si det sånt og jeg har vært heldig å fått vært med på et par.Gjennom disse portrettene får man bli bedre kjent med bloggerne og kanskje du finner  en ny favoritt blogg.

Nylig har bokbloggen min fått vært med på sitt første bloggportrett og det hos Kari. Dere kan lese portrettet her!

Så får de som har lyst å være med på bloggportrett,enten du har en ny eller gammel blogg så er det bare å sende en mail (blogg.ininasverden@gmail.com) eller rope ut i kommentarfeltet!
//bildet er linket

20 thoughts on “Bloggportrett 2012

  1. Kjempegøy å lese bloggportretter 🙂 Selv om jeg er dårlig på å kommentere så følger jeg med og setter pris på det 🙂 Drev og titta på linkene dine for å få litt ny inspo og. Så også at den gamle bloggen min er der, så hyggelig selv om den ikke er der i live lenger (dyrlegestudenten)

    1. Helt enig,kjempe gøy med bloggportett lesing:) Koselig bare å vite at du følger meg! Hender jeg er dårlig med å kommentere hos folk selv. men følger med uansett! Glemmer å oppdatere lenke listen min:)
      Hvor er det du blogger nå?

      1. Jeg har hatt en laaaang pause. Men har veldig lyst til å starte å blogge igjen, savner det 🙂 Men blir nok mindre veterinærstudent og mer ting jeg interesserer meg for utenom.

      2. Aha:) Skjønner,men du får si fra når du begynner å blogge igjen:) Blir koselig å følge deg igjen hvis du finner ut å blogge:)

  2. Lol, hvis du vil ha meg igjen så sier jeg ikke nei takk til det :p

    Sv; Ja det må du gjøre!! 😉

    // Takk 🙂

    // Det var det jeg gjorde også, pluss noen andre jeg har lest om random stedet på internett. Listen ble i alle fall litt for lang til å få med seg alle på kino :p

    // Er ikke så veldig glad i utkledningsfester, selvom denne gledet jeg meg til. Men det var irriterende at alle guttene hadde på seg parykk for jeg kjente ikke igjen noen :p

    // Du får bli fadder igjen når du får råd, har ikke helt kommet inn i rutinen å sende brev enda, men får gjøre det snart!

    // Yay 😀

  3. Likte den nye bakgrunnen din forresten, skikkelig fin var den! Er ikke noe flink til å finne nye mønstre på bakgrunnen, og ender alltid bare opp med å skifte farge på den :p

    1. Takk Nina:) Søkte på bakgrunner på wehearit.com ettersom jeg ikke fant noe bra på google.Der jeg pleier å lete. Tenkte faktisk «dette er en farge Nina ville likt». Jeg kan godt sende deg bilde/filen hvis du vil bruke den, jeg har ikke ennå bestemt meg:) driver å prøver ut litt:D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

