Inspirasjon og tips · om mine følelser og tanker

Fine ting på en lørdag..

♥ Jeg er med i et «Bli kjent med..» intervju hos bokbloggen Flukten fra virkeligheten og du kan lese intervjuet ved å klikke på ikonet under. Dessuten er Flukten fra virkeligheten bra bokblogg som jeg anbefaler!

♥ Sitte ute på verandaen med en kopp te og lese i «Drømmen om Narnia» av C.S Lewis mens det pøser ned ute. Det er da man ønsker man kunne finne et skap og rømme til en annen verden hvor det finnes snakkende ekorn og søte  mus med sverd.

Vampbea kjører igang en flott fotokonkurranse der alle kan delta,og fristen for å delta er 29.juni 2012. Du trenger ikke å blogg for å delta! Sjekk ut mer om konkurransen her!

♥ Vite at du har flere episoder av favoritt serier som f.eks Supernatural og Grimm  å se mens det er dårlig vær ute.

♥ Ha planer om å se på film og kose seg med familien. Potetgull og Popcorn er et must da.

♥ Ha bloggportrett drømmer og planer om å få startet opp med nye bloggportrett interjvuer i år. Hvis det er noen som vil gjerne være med så send en mail til: blogg.ininasverden@gmail.com og merk den: Bloggportrett.

Ønsker alle fremdeles en god helg!

34 thoughts on “Fine ting på en lørdag..

  1. Koselig! 🙂 Fine ting her på en lørdag er at jeg har koseteppe i senga, speltlompe med cottage cheese og avokado, tv-serier, deilig musikk.

    1. Mhm,det var en koselig lørdag:) Fikk lest ferdig «Drømmen om Narnia» og skal kaste meg over «Løven,heksa og klesskapet» av C.S Lewis:) Håper lørdagen din var fin samt søndagen:)

    1. Begynte å bli «forelsket» i narnia når jeg så filmene,men nå elsker jeg den:) Gleder meg til å ta fatt på resten av serien og krysser fingrene for at det lokale biblioteket har resten. Vet du hva bøkene heter etter «Prins Caspian»?

    1. Ja,det er viktig å ta en pause å tenke over fine ting .Selvom de kanskje virker ubetydelig:) Satt heldigvis under markise + litt av overhenget fra veranden ovenfor:) Ellers så hadde nok boka blitt en smule våt:)

  2. Det hørtes kjempedeilig ut å sitte ute og lese i regnet!:) Jeg regner med at det er tak der 😉
    Bra bok?:)

    SV: Ja, det er superdeilig!
    Håper du har hatt en fin helg også, Nina 🙂

    1. Har kost meg i helga:) Håper du også har gjort det:) Skulle ønske det var flere narnia filme også:) Har sett kun Løven,Heksa og Kleskapet og Prins Caspian hittil,men ser frem til å se den siste filmen:)

  3. hva syns du om narnia bøkene så langt? du har kanskje ikke kommet så langt? men de er jo relativt tynne så de er liksom overkommelige 🙂

    lurer på om jeg skal lese de igjen snart, vet ikke hvor mange ganger jeg har lest de nå jeg hehe.

    1. Liker Narnia bøkene så langt, er snart ferdig med «Løven,heksa og klesskapet» og skal begynne på «Prins Caspian»:) De er jo lettleste og fine:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

