om bilder og sånt

The power of imagination makes us infinite

Summer please?
Akkurat nå tenker jeg på sommerferie og varme dager. Forestiller meg at sola kommer rundt neste sving og varmen der også. Jeg lover at jeg ikke skal klage på varmen kjære vær guder!
Denne helgen har jeg ikke de største planene,men er nok en bok som venter på å bli plukket opp eller en tvserie jeg ikke har sett på en stund som venter på å bli sett.

Håper alle får en fin helg!

 

sitat i innleggets tittel: John Muir

22 thoughts on “The power of imagination makes us infinite

  1. Da stemmer jeg for Hart of Dixie, haha, har blitt helt obsessed den siste uka, og har sett hele den første sesongen på en uke eller noe, skal se de to siste episodene i kveld 😀

  2. ååå jeg vil og ha sommer, men det kan godt vente til jeg skal på fri:) Nydelig sammensetning av sommerklær:)

    Ønsker deg en super fin lørdag:)

    //Ikke bare bare med den gassen:)

  3. Stilig!
    Selv må jeg vel innrømme at jeg er ganske glad varmen har gitt seg, selv om den kunne kommet tilbake i hvertfall èn dag i uken. Hehe
    Håper du har hatt en fin helg 🙂

    1. Takk:) Det er jo greit med litt vekselsvis med varme og «avkjølende» dager. Er ikke sånn «vil-ha-syden-temperaturer-hver-dag» type. Men noen gode fin dager er bra:)
      Håper du har hatt en fin helg også, har hatt det selv:D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

