Bildeprosjekt(-er) · My Bucketlist

My bucketlist #032-33

#032: Dette er kanskje noe alle  har som mål iløpet av livet og det virker kanskje litt merkelig at jeg skviser den inn på listen min. Men det siste 6 månedene har værtbåde oppturer og nedtur ifht til veien videre,studie og jobb. Så nå har jeg streket ut veien videre og jeg håper at jeg til høsten kan begynne på «Bibliotekar og informasjons vitenskap» studiet. Nå gjenstår det bare å vente på svar og det får jeg ikke før i slutten av juli måned. Innen den tid kan det hende at jeg får smaken på bibliotek livet hvis jeg er heldig å få jobben de vurderer å utlyse på det lokale biblioteket. Det er foreløpig 10% stilling og det virker kanskje lite,men det hadde vært stort å få jobbet der igjen. Så krysser fingrene for at de velger meg .

#033:  Hvem har ikke lyst å dra til Afrika på en Safari? Se sebraene vandre rundt på savannen og  løvene luske rundt i det høye gresset på jakt etter sitt neste bytte. Eller tusle rundt i Serengeti nasjonalpark  og se Kilimanjaro i det fjerne. Men innen den tid må  jeg nok spare opp en del før den tid eller satse på å vinne lotto! hehe.

 

//På søndagen som var listet Charlotte meg opp på sin liste over fine blogger og da ble kjempe glad. Sjekk ut innlegget her og få tips om andre fine blogger!

 

26 thoughts on “My bucketlist #032-33

  1. Å, det har jeg også søkt på! Og kjæresten min. I Oslo. Jeg har egentlig søkt på to ting før Bibliotek-og informasjonsvitenskap, men jeg tror ikke jeg kommer inn på de, så det blir nok bibliotek- og informasjonsvitenskap! Så det er det jeg realistisk tror kommer til å skje i høst.

  2. Skal krysse fingrene for jobben:) Går selv å deler ut CV´er og søknader for jeg ønsker så veldig å få en jobb på et bibliotek, bokhandel eller et antikvariat her i Trondheim, viser seg da å ikke være så enkelt, men har ikke gitt opp enda:) Safari i Afrika høres flott ut så lenge jeg ikke møter på skorpioner,slanger og taranteller, hehe:) Selv vil jeg på ferie til New York, London, Paris, Italia eller til Cuba:) Ha en flott dag og håper du vinner i Lotto!:) Må det selv:)

    1. Takk Isabella:) Er ikke lett å finne jobb nå virker det som,men man må bare stå på videre:) Håper du finner en ledig stilling på et bibliote eller bokhandel. En av drømmejobbene mine (foruten bibliotek) er å få jobbet i bokhandel:)

      Ha en super dag du også! Håper du vinner i lotto også:)

  3. Safari i Afrika har jeg alltid hatt lyst til 🙂 må være spennende og unikt, og moro å se de fem store dyra! Blir spennende å se om du kommer inn på skolen da, jeg håper det 🙂 Jeg har jobbet på bibliotek noen måneder når jeg gikk på ungdomsskolen, og jeg likte det godt. Jeg elsker bøker og trives på biblioteket…men jeg er halvveis oppvoks der med en mor som jobber der!

    1. Ja,det hadde vært supert å få sett de fem store dyrene:) Knipset bilder av de(trygt oppi turbilen da.hehe). Håper selv på at jeg kommer inn på høgskolen!:)

  4. Synes ikke det er merkelig å skvise inn den første der i det hele tatt. 🙂 Og krysser fingrene for at du får jobben OG kommer inn på studiet. 🙂

  5. Å ha noen mål er sunt 🙂 Drømmer kan oppnås om man jobber godt nok for å få oppnådd sin drøm, dette går helt sikkert din vei Nina, lykke til iallefall 🙂 Jeg vil også på Safari, har drømt om det i mange år og håper jeg får gjort det før alle dyrene forsvinner helt pga nedfelling av dems naturlige territorie og ulovlig jakt, og for å ikke nevne at de stadig får innskrenket sine oppholdssteder fordi vi menneskene krever mer plass. Sukk..

    Men uansett, god helg søta 🙂

    1. Tusen takk 🙂 Ja,det er alltid sunt med drømmer og å noe å streve etter:) Håper jeg når målene mine:)
      Ja,vi mennesker tar mer og mer plass,og det gjør at dyrene får mindre plass til å boltre seg.

  6. Høres ut som et spennende studie, og noe jeg vet hadde passet deg perfekt:)

    Safari i Afrika, det hadde vært en opplevelse ja. Noe jeg og absolutt kunne tenkt meg.

  7. Samme mål her også, spesielt safari!! En venninne av meg har vært på Safari i Afrika, mens en annen venninne av meg har bodd halve livet sitt i Tanzania og vært på mange Safarier.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

