om bilder og sånt · om min hverdag

Helgen og alt det fine med den..

Mandag og ny uke. Min mandag våknet jeg opp med nokså solbrent ansikt og støl i armer etter å knipset en del bilder på flydagen/Showet jeg var på i går. En fantastisk dag endog. Note to my self: ikke stol på yr.no sine værmeldinger og husk solkrem selvom det er overskyet.

Lørdagen min var fylt med bibliotek tur der jeg rasket med meg 3 stykk filmer ettersom det skulle bli filmkveld med familien. Vi rakk bare 1 film etter en nokså god taco middag. Filmen ble Narnia (den første filmen) og jeg falt pladask for historien og karakterne. Jeg har bare sett deler av filmen da  jeg kom over den  ved en tilfeldighet på en tvkanal i fjor. Nå skal jeg se resten av filmene og lese bøkene til C.S Lewis om det fantastiske landet Narnia.

Søndagen min var som nevnt i dette innlegget fylt med masse fly og kule manvøre samt kule Jagerfly . For  å se alle bildene jeg tok på  Kjeller Flydag ,sjekk flickr mappa her!  Jeg filmet også ,men får se om jeg får laget en liten film med alle de små snuttene jeg filmet etterhvert.

Bildene ble ikke så veldig klare ettersom kameraet mitt begynner å dra på årene og zoomen er ikke så bra.

Etter flydagen tok jeg meg en tur på en kafé og drakk en iskaffe mens jeg ventet på bussen. Når jeg satt der fikk jeg besøk av en søt fugl som ville gjerne ha noe av croissant jeg spiste.

Jeg håper alle sammen hadde en fin helg fylt med mye fint!

 

 

22 thoughts on “Helgen og alt det fine med den..

  1. En artig helg var det nok 😀 Har aldri sett noen av Narnia filmene før, men trodde virkelig du hadde gjort det, er mer din type film en min i hvert fall :p

    1. hehe:) Nei, hadde ikke det før helgen. Bare sett deler av film nr 1 og 2 ,når den har blitt visst på tv.Så er ikke de hjemme noe særlig glad i eventyr/fantasy filmer.

  2. Har du ikke sett Narnia før?! Åhhhh jeg elsker Narnia og jeg er forelska i Aslan 😉 Mine foreldre leste Narnia bøkene for meg når jeg var liten, så jeg har alltid likt historien. Men jeg synes filmene er veldig fine også!

  3. kan nesten ikke tro at du ikke allerede var en narina fan :O
    så du aldri tvserien når du var yngre? i jul og påsketider? tvserie lagd av bbc, som ble sendt på nrk på morgenen.
    fordi de har lagd nye filmer får de dessverre ikke lov til å sende de lenger 😦

  4. En koselig helg du har hatt:))

    Narnia er en utrolig koselig familiefilm, en film jeg kan se flere ganger uten å bli lei.

    Hehe, ikke la yr lure deg flere ganger;) selv som det er skyer så kommer uv strålene frem:)

  5. Tilbaketråkk: Juni 2012 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

