Tvserienyheter · Tvserier

Grey’s Anatomy fornyet for sesong 9

Alle Grey’s Anatomy fans kan puste lettet ut etter at ABC fornyet Grey’s Antomy for 2012-2013 sesongen. Dermed kan vi seere  følge Meredith og hennes legekollegaer 1 sesong til. Det foreløpig ikke satt noe dato til høsten når sesong 9 begynner eller hvor mange episoder den kommende sesongen vil ha.

Jeg og søsteren min har fulgt tvserien gjennom tykt og tynt helt siden det startet i 2005 ,og det var bra å lese at det ble en sesong 9. Jeg følger den norske sendeskjemaet for denne tvserien så ikke noe spoilere fra de som har sett ferdig  den åttende sesongen.! Jeg har allerede fått vite noe som skjer i løpet av den siste sendte episode av sesong 8,som jeg prøver å glemme.hehe

Nå håper jeg bare at Grey’s Anatomy får «overleve» til sesong 10 hvertfall så det blir et «rundt» tall . Men det er jo bra at det har vart så lenge og det er jeg kjempe glad for ettersom det er en av mine favoritt tvserier.

Foruten Grey’s Anatomy er Revenge,Once Upon A Time,Modern Family, The Middle og  Suburgatory fornyet for en 2012-2013 sesong.

Andre som ble glad for nyheten?

 

Kilde: ismytvshowcancelled.com //Bilder er linket
35 thoughts on “Grey’s Anatomy fornyet for sesong 9

  1. ja var DET som skjedde, jeg hater sesongavsluttninger 😉 Men jeg har hørt rykter om at frøken Grey vil ut av serien, så jeg tror (kanskje) ikke hun blir med i neste sesong, selv om jeg håper det…

    1. hehe, nei sesong avslutninger er ikke favoritten min. Men hørt noe rykter om det også,at Ellen Pompeo ikke hadde signert kontrakt for sesong 9. Men det blir jo ikke noe «grey’s» anatomy uten henne. Så hvis det skjer blir det ikke noe særlig å se på serien. Men håper det er bare rykter og ikke noe sant i det:)

  2. Jeg tror jeg har sett på en eller to episoder av den serien.. Og jeg liker det, men for den actionjunkien jeg er så tror jeg det muligens kan bli litt for klissete.. hehe..

  3. Phu, da kan jeg puste lettet ut også! Takk for at du oppdaterer oss! Det hadde vært ille om denne serien ble borte også! Jeg er fortsatt lei meg for at Gossip GIrl forsvinner :p

    SV: Tusen takk for komplimentet, Nina 🙂

    1. hehe,ja det var jo ikke stor fare for at den gikk av tvskjermen. Men det spøker litt for hvilke av skuespillerne som skal bli med videre.

  4. Beste nyhetene jeg har lest idag:) Elsker denne serien!:) Var da borte fra denne serien en periode, kanskje jeg må finne de episodene jeg ikke har sett mens man venter på en ny runde med Greys:) Ha en flott kveld Nina:) Nu skal jeg snart kose meg med Game of thrones:)

    1. Så bra at du elsker Grey’s! Grey’s er en stor tvfavoritt her hjemme hos meg og hver tirsdag er de her hjemme benket for tvkassa for å se den:) Du håper du hadde en fin mandag!

    1. Har ikke sett på «Revenge» ennå,men Modern family følger jeg fast:) Men skal sjekke ut «Revenge» senere. AKkurat nå har jeg en del tvserier å følge med på.=)

  5. Så bra! Haha, jeg trodde jeg var på sesong 6, jeg, men jeg var visst på sesong 8. Lalala. Venter litt til før jeg tar opp igjen å se på den, det er så kjedelig å vente på neste sesong. 😛

  6. liker at du deler sånne ting fordi jeg får det ikke med meg:P

    var relativt sikker på at det ville bli mer grey’s da, siden jeg vet at en del av de har skrivd nye kontrakter og det tilsier jo gjerne at det blir mer..
    jeg klarer ikke å følge norsk sendeskjema hehe.. må vite hva som skjer vettu.. håper bare vi får en dato på når det starter igjen snart:P

    1. Så flott å høre:) hehe. Ja, hadde det på følelsen at det ble mer:) Her i norge tar de nå en pause med sendingen av Grey’s pga Fotball EM ,og da må jeg og søsteren min se den på nett eller noe:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

