om min hverdag

Fly me to the moon

…Vel kanskje ikke så langt som det. Men jeg skal snart ta bussen ned til Lillestrøm .Nærmere sagt Kjeller flyplass og  flydagen som skal holdes derfra kl.10.00 til rundt fire tiden. Dette er min første flydag og det var på tide at jeg kom meg på et.

Jeg har alltid vært fascinert av fly og det å fly. Alltid når jeg er ute fly tar jeg alltid vindusplassen og synes det alltid morsom å titte ut.Men jeg er ikke helt «jeg-kan-alt-om-alle-fly-typer» person,men kanskje jeg blir det etter i dag.

«Norsk Militær Luftfart 100 år» er en del av hundreårjubileet og  arrangementet på  Kjeller Flyplass er et av mange steder rundt omkring i landet som det skal holdes ulike oppsetninger iløpet av 2012.

Deler av flyprogrammet. Jeg selv kommer nok ikke være der heeelt fra starten av,men ut på ettermiddagen hvor det skjer en del.

Været er ikke det beste,men jeg slenger på meg godt med klær og regnjakke pluss et smil så skal nok dagen gå bra! Jeg håper alle sammen for en fin søndag.

Hva er deres søndagsplaner?

 

17 thoughts on “Fly me to the moon

  1. Heldiggris!! Jeg vil også. Var der i fjor, og det var så gøy. Elsker det. 🙂 Jeg er en sucker for jagerfly, det er det fineste jeg vet. 😀

    1. tihi, hehe. Var heldig ja:) Elsker jagerfly jeg også,og når jeg hører et jagerfly på vei må jeg ut å se. Fikk knipset et par bilder,men ikke så veldig bra. De jagerflyene flyr fortere enn jeg fikk knipset. hehe:P

  2. Lykke til! Gleder meg til å lese mer om det senere 🙂 I kveld blir det kino, foreløpig den eneste søndagsplanen jeg har 🙂

    1. Takk:) Var en kjempe fin flydag,eneste minuset var at jeg ble veldig solbrent i ansiktet ettersom sola bestemte seg for å titte frem(ikke at det var noe galt i det),men jeg glemte jo smøre jeg i ansiktet med solkrem. Var jo meldt bare regn . Håper du hadde en fin søndag med kino:)

  3. Så moro da! jeg har vært på et flystevne/show en gang ved Fredrikstad. Det var artig å se 🙂 Min dag er ganske så sløv…har akkurat ryddet i masse gamle papirer. Må prøve få litt orden på ting nå som skolen er over og jeg kan rydde vekk masse papirer og bøker!!

    1. Var morsomt på flydagen/showet:) Minuset var jeg ble solbrent.hehe. Det var meldt bare regn og dårligvær,så det var jo ikke tankene at kanskje det kom en solstråle eller to iløpet av de timene jeg var der:) hehe. Søndager er jo perfekte for sånn «rydde ting» og det er jo greit å få ryddet unna litt saker:)

  4. Tilbaketråkk: Ukens bilde #23 «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

