om min hverdag · Oppsummeringer

Mai 2012

Da var det på tide med en «liten» månedoppsummering over Mai.Kom mai du milde skjønne kom og gikk, hvor det var en måned fylt med både sludd,regn,vind og sommer. Foruten det har mai vært fylt med mye fint og det er når man oppsummerer sånt som nå at man blir overrasket over hva man har fått gjort. Sjekk ut mai måned mer her!

Jobbintervju

Denne måneden vanket det også i jobbintervju og selvom det ikke gikk den veien jeg ville så for jeg bare brette opp armene å søke videre.

17.mai

17.mai i år ble  feiret på Årnes sammen med familien før det bar til Kongsvinger hvor vi spiste på et fint hotell og koste oss.

Tusenfryd

I Mai måned ble det en tur til Tusenfryd med min svigerinne og nevø. Det ble en kort tusenfrydtur ettersom vi ble stående  i bilkø i nesten 3 timer. Men uansett ble det en kjempe koselig tur for det.

Litteraturhjørnet

Denne måneden greide jeg å få lest 8 bøker og jeg fikk lest mange flotte bøker som jeg igjen anbefaler. Under er det link til  min omtale om bøkene.

1. Arven av C.Paolini|2. Tiden leger ingen sår av Ingrid Berglund | 3. -Jeg lever,pappa av Stine M. Seim Sønstelie og Erik H. Sønstlie|4. Fange 59. Taterpige av Aina Basso|5. Mississippi av Hillary Jordan| 6. Bake Kake Søte av Jan Mehlum|7.  La meg synge deg stille sanger av Linda Olsson | 8. Sønnen av Michel Rostain|

Kinotur

Denne måneden ble det bare en kinotur,men det ble en kjempe bra film jeg og Nina M så på. «The Avengers» er en film jeg anbefaler sterkt for alle som elsker action og spenning. Den virker kanskje A-typisk «guttefilm» ,men frykt ikke. Det er ikke det! Les min omtale om den her og Nina M sin her!

Tvserie jeg så mest på..

Mai måneden gikk fort bort med å se på «New Girl«,en «ny» tvserie jeg har begynt å se på. Den er ikke heeelt ny USA,men har nylig begynt på gå på TV2 man-fredag kl.15:30.  Foruten det var ble jeg ferdig med første sesongen av «Game of Thrones» og har såvidt begynt på sesong 2.

Månedens sang

Greide ikke å bare velge  én sang som månedens sang,så det ble «Payphone» av Maroon 5  og  ESC vinner sangen «Euphoria» av Loreen.

 

Håper alle har hatt en fin mai måned og jeg håper Juni måned blir en super måned for oss alle og enhver!

 

24 thoughts on “Mai 2012

  1. En koselig mai måned som innholdt forskjellige aktiviterter og sosialte tilstelniinger:)
    Håper Juni blir bedre på vær fronten hvertfall:)

  2. Det hørtes ut som en veldig flott måned 🙂 Håper juni blir enda bedre! Ønsker deg lykke til videre med jobbsøkingen 🙂

    1. Takk Tonje:) Håper selv at Juni måned blir bra måned med tanke på jobbsøking og alt annet:) Håper du selv får en flott juni mnd.=)

  3. Kanskje juni blir månaden med eit perfekt jobbintervju?
    Etter å lest det du skreiv om «Jeg lever, pappa», er den skrive opp på vil lese i juni-lista mi. Saman med ganske mange andre bøker… Då er det fint å ha ein sommarjobb der ein blir oppfordra til å ta med bøker/andre ting å fylle ventetida med! Haha.
    Ønsker deg ein skikkeleg bra juni!

    1. Ja, jeg håper på at juni måned blir en god måned ifht til jobb og alt det der:) Bra at du skal skrive opp «jeg,lever pappa» på lese listen din:) Det er en fin og sterk bok:) Håper du får en flott juni måned!

  4. bra mnd, selv om jobbintervju var litt piss 😛

    har faktisk ikke lest noen av de bøkene 🙂
    men jeg så også avengers, veldig bra 🙂

  5. Tilbaketråkk: Året 2012 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

