Bloggroll/Blogganbefalinger

Bloggroll #9

Tenkte det var på tide å komme med et Bloggroll innlegg hvor jeg tipser dere om flotte blogger jeg har kommet over. I går spurte jeg dere om tips til nye blogger å lese,og så gjengjelder jeg med å forhåpentligvis presentere nye bloggere for dere.

[Bare klikk på headerne rett under for å komme til de enkelte bloggene]

Fullt mulig jeg har anbefalt denne flotte bloggen før,men det skader jo ikke å tipse om den på nytt for de som titter innom her for første gang. Mira  er en kjempe flink fotograf og blogger. På bloggen hennes får du lest flotte og velskrevet innlegg med hennes fine bilder. Har du ikke besøkt bloggen hennes før anbefaler jeg det!

Hjartesmil eller Mariell blogget før på blogg.no ,men nå er hun på en bloggportal sammen med 6 andre bloggere.  Jeg har nylig gjennoppdaget hennes flotte blogg og det var en periode hvor jeg ikke leste bloggen hennes(tsktsk!). Men nå tar jeg igjen det tapte og blir fortapt i en flott bloggverden med fine bilder,bra skrevet tekster og fint design. Har du ikke vært innom hennes blogg før er det noe jeg anbefaler!

Tonje sin  blogg  er en jeg nylig har begynt å følge fast og har bloggen bokmerket klart for min daglige bloggleserunde. Hun har en flott og oversiktlig blogg ,og hun oppdaterer jevnlig med innlegg om alt fra hverdagen hennes til mote eller om film & tv.

Kristine sin blogg kom jeg over etter hun la igjen en kommentar hos meg. Synes det er fint å komme over blogger på den måten. Kristine sin blogg er fylt med flotte bilder og bra tekst. Jeg har ikke fulgt hennes blogg lenge,men etter det jeg leser på profilen hennes liker hun å reise mye og være med venner.

Susanne sin fine blogg kom jeg over gjennom et bloggportrett hos Kari. Etter det har jeg fulgt bloggen og fått lest/sett mange tekster fylt med flotte bilder. Susanne er flink med oppdatere bloggen og det er noe jeg liker!

Har du ikke vært innom Trille sin blogg har du mye bra i vente! Du kan ikke unngå bli glad når du titter innom bloggen hennes. Hun er en ESMOD student og hun viser oss lesere stadig hva hun jobber med. Foruten det er bloggen fylt med fine bilder og bra skrevet innlegg. Dessuten får du mange flotte kommentarer tilbake og hun tar vare på sine leser.

 

Da tror jeg avslutter denne bloggrollen så jeg har noen andre blogger  å tipse om til neste innlegg. Etter å fått en del tips fra dere i går om blogger jeg bør sjekke ut så kommer det nok flere fine bloggroll innlegg.

41 thoughts on “Bloggroll #9

  1. Åh, dette var dagens lyspunkt! Nå ble jeg skikkelig skikkelig glad 🙂 Jeg tenkte å oppdatere link-listen min på bloggen og trenger også litt flere blogger å lese så nå fikk jeg noen gode tips 🙂 Jeg kommer nok til å legge din link til der, nå må jeg bare sparke meg selv i rumpa og faktisk få det gjort 🙂 Men tuuuusen takk søte deg!

    SV:Bare hyggelig 🙂 Ja, denne uken har det vært skikkelig guffent.. Vi får krysse fingrene for finere vær fremover!

  2. Trine er en av de kjæreste av de kjære, åååå så glad jeg har blitt i henne! Men her er det mange andre blogger jeg leser også – Susanne, Mira, Tonje, også et par nye, liker’e!!!!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

