Bildeprosjekt(-er) · om bilder og sånt

Ukens bilde #22

Dette bildet ble tatt på en av de mange kveldene i forrige uke jeg satt ute på verandaen med en kopp te eller en kaffe. Det var så herlig å bare sitte ute nesten til langt på natt og ikke fryse.  Denne uka håper jeg at flere av disse kveldene vil komme selvom værmeldingen er litt tvilsom.

 

41 kommentarer om “Ukens bilde #22

  1. Så vakkert bilde, et skikkelig stemningsbilde – det liker jeg 🙂 Brr.. er dessverre veldig kaldt her denne uken, skulle gjerne hatt forrige uke i retur kjenner jeg..

  2. Det hadde vært greit om uken kunne vært litt varmere ja! Her har det snødd og haglet denne uken, så dessverre ikke noe kos på terrassen:P

    1. Ja, helt enig! Håper på godvær i hele landet! Dere i nord har vel ikke hatt godværet ennå ettersom det jeg har fått med meg på værmeldingen.

    1. Håper på det selv! Håper å kunne sitte ut på terrassen i «sommerklær» uten å fryse. Denne uka har jeg måtte kledd på meg genser og bukser.

  3. Likte veldig godt dette bildet! Det var rett og slett herlig enkelt og vakkert! 🙂
    Krysser fingrene for fint vær selv, elsker sol! 🙂
    God kveld til deg, Nina 🙂

  4. forrige uke var fantastisk, jeg har begynt å sove i pysjbukse igjen, fordi det er for kaldt om natta:O

    fint bilde da, flott lys og alt:)

    1. hehe,det skjønner jeg godt:) Når sommeren kommer på fullt her ute,så liker jeg ikke å sitte så mye på verandaen pga det er mye veps og annet krypdyr tuslende rundt .hehe. Men så lenge de holder seg unna meg,så går det bra. Ellers så løper jeg inn 😛

  5. Fint bilde ! Håper virkelig på litt varme og fine dager igjen til uka, nå som jeg faktisk er ferdig med skolen…Men helga skal ifølge værmeldinga ikke bli særlig bra.
    Sv: Tusen takk!! det er en hærlig følelse å være ferdig!!

  6. Flott bilde 🙂
    SV: Takk 🙂 Åh, nå på søndag? 🙂 Skal dit selv tenker jeg sammen med kjæresten. Tar med kamera og satser på å få tatt litt bedre bilder enn det jeg fikk idag fra kjøkkenvinduet, hehe

    1. Takk 🙂

      // Bare hyggelig:) Det er forskjellige dager i de enkelte byene,men på Kjeller Flyplass i Lillestrøm er det den 3.juni fra kl.10 flyshow .:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

