om bilder og sånt · om min hverdag

Tusenfryd

Da fikk jeg endelig satt meg ned etter en nokså lang fredag tilbragt delvis i kø til Tusenfryd, og så vidt 2 timer på Tusenfryd med svigerinnen min og nevøen min. Sola stod høyt på himmelen og varmet de mange hundrevis av besøkende (Tusenfryd )gjester.  Solskinnet er blandet med hylene til de som tar enten Speedmonsteret eller Thunder Coaster.

Selvom vi ikke fikk så lang tid  før Tusenfryd stengte rakk vi en tur med de radiostyrte bilene og en tur med tømmestupet før resten av tiden ble brukt på å stå i braincoolerkø og diverse spillboder. Det var en koselig tur til Tusenfryd og min første på 5-6 år. Så er jeg heller ikke den som er så super glad i berg-og-dalbaner. hehe

Resten av helgen går bort på overnattingsbesøk av nevøen min til søndag før vi alle skal til et bursdagsselskap ut ettermiddagen.

Så det blir ikke så mye pctid eller tid til noe blogging. Nå som godværet har kommet har jeg rett og slett ikke orket å sittet foran pc skjermen. Derav lite blogglesing,men skal komme sterke tilbake etter helgen.

Håper alle får en fin helg!

 

39 thoughts on “Tusenfryd

    1. Samme her også:) Var over 5 år siden sist jeg var der.Men så er jeg ikke den som er så super tøff med berg-og dalbaner o.l:P hehe Men var en fin tur selvom den var kort! Du får ha god helg også!

    1. Så bra at du elsker tusenfryd:) er jo mye fin der. Dessverre fikk vi ikke så god tid til å ta noe mer en 2 ting. Nevøen min ville ikke ta noe særlig «skumle» ting. hehe

  1. Synd dere ikke fikk være der lengre, to timer er jo ingenting, selv på lille Tusenfryd :p I hvertfall ikke mot meg og foreldrene mine sin 10 timers dager i parker hver dag i USA, haha :p

    Sv; Takk! 😀

    // Det var sikkert koselig 🙂

    Ja, det er sant, selvom jeg syntes det gikk for lenge på TV :p

    // Haha, så det er han som bestemmer? :p Lol, nei der tok han litt feil, Idol har vi jo også. MGP er jo ikke sammenlignbart med noe som helst :p Takk for at du er enig med meg! Har så mange på facebook som har kommentert hvor søte de er, og har også sett at mange synes Tyrkia er så morsomme. Er ikke akkurat de kriteriene jeg ser etter, eller vil skal vinne!

    // Ja, det er ikke feil! 😉

    // Ja, det er jo det 😛 Jaaa! 😀

    1. Grunnen til at vi ikke fikk vært der lenge pga vi satt i 2 t 5 minutter i kø. Vi dro nesten 1 1/2 time før enn vi trengte, men så glemte vi jo at det var pinsehelg. Men broren min og svigerinnen min har planer om å ta en gang til på tusenfryd. Kristoffer ville heller ikke ta noe på tusenfryd.hehe:P

      // hehe,nei kan ikke si at han bestemmer, men på det tidspunktet er det leggetid og som regel er det tante nina som alltid må lese. 😛 slipper ikke unna,så da tar det en stund å få han til å sove:) men heldigvis varer ESC lenge. Tror norge var nr 12.
      Tror de i usa ikke synes noe om ESC,hehe:Peller vet noe særlig om det:)

  2. Tusenfryd er supert, så lenge jeg slipper de skumle tinga! Jeg er ikke særlig glad i berg- og dalbaner jeg heller, nemlig! 🙂
    God pinse! ❤

  3. JEG ELSKER TIVOLI! ELSKER TUSENFRYD. Jeg er en som er oppi alt utenom Pariserhjul lignende greier, men pleier å være oppi det meste. Ene bucketlist målet mitt er å være igjennom hver eneste ting på Tusenfryd..hehe.

  4. Tusenfryd!! ❤ Jeg vil egentlig dit igjen, kanskje prøve på det i sommer! 🙂 Synd det ble slik en kort tur, men det er vel bare å glede seg til neste. 😀

  5. En koselig dag du har hatt NIna:) Jeg har faktisk aldri vært i tusenfryd, og jeg er nokså lik deg på område ang rollercoastere – I hate them! fart og looper er ikke helt det som gjør dagen min perfekt;)

    1. Jupp,hadde en kjempe koselig tusenfryd dag:) Fikk ikke tatt så mange pg dårlig tid,blandet med en nevø som heller ville vinne bamser og stå 25 minutter i slush kø(til morens store fortvilelse:P hehe).

  6. Så moro:) tusenfryd er stas!;)
    Skjønner godt at pc og blogging blir nedprioritert når det er så fint vær! Det blir det hos meg også:)

  7. Tilbaketråkk: Pinsehelgen «
  8. Jeg eeeeelsker tivoli og berg-og dalbaner og jeg klikker av lyst til å dra på et nå, blir helt syk hver gang noen nevner at de har vært på et;D SÅ gøyt!

    1. hehe, da skulle du vært med på tusenfryd:)hehe. Jeg er litt ..ehm.pysete når det kommer til tusenfryd og berg-og-dalbaner. Selvom jeg liker å være der:)

  9. Tilbaketråkk: Mai 2012 «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

