Bildeprosjekt(-er) · om bilder og sånt

Ukens bilde#21

Ettersom sola har bestemt seg for å bli denne uka tar jeg dette som ukens bilde. Det bildet tok jeg på fisketuren jeg hadde i forrige uke med familien.

 

Vil også følger nr 52 velkommen på bloglovin min! Alltid stas med nye følgere!

27 kommentarer om “Ukens bilde#21

  1. Sol ute, sol inne. Sol i hjertet, sol i sinnet. Åh, som jeg digger at sola endelig har kommet, og at den varmer godt. Vi får nyte det mens vi kan! 😀

  2. Åh, aldeles NYDELIG!

    Glemte forresten å svare på kommentaren din på siste innlegget mitt; tusen takk, så utrolig søtt sagt, hihi;D Du er kjempeherlig!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

