Tvserier

Kiss them goodbye

Idag sendes de 2 aller siste episodene av tvserien «Frustrerte  Fruer» . Serien har underholdt en hel verden i 8 år. Det er 8 år fylt med humor,intriger,kjærlighet,vennskap,trekant drama og spenning skviset innemellom der.

Denne serien har jeg ,søsteren  min og moren min fulgt med lenge, og idag sitter vi benket foran tvskjermen f.o.m 21:40(TV2). Faren min som vanlig finner på noe annet når fruene går på tven synes den siste sesongen har vært noe å se på.

Jeg pleier vanligvis å følge med på den amerikanske sendeskjemaet,men dette har noe jeg hatt fast på tirsdager og det virker litt rart å ikke se de sammen de her hjemme.

Så nå blir det trist å forlate «Wisteria Lane» og Fruene selvsagt. Men heldigvis har man 8 sesonger man kan se om igjen og om igjen. Jeg har kanskje ikke sett hver enkelt episode de siste 8 sesongene,så da har jeg noe å se på i ettertid.

Og de som ikke ennå har sett på «Frustrerte Fruer » har mye å se frem til ! Serien er verdt en sjekk for å si det sånn!

Flere som skal ta farvel med fruene idag?

Kilde: Bildene er linket

33 thoughts on “Kiss them goodbye

  1. Jeg skal ta farvel med fruene!! Er litt trist! Tror jeg har sett de fleste episodene i løpet av årene, og har alltid likt serien 🙂 tirsdagsseriene til TV2, er alltid bra!

    SV: Det har han virkelig:)
    Det kan være moro å fiske, men jeg har ikke helt tålmodighet til det.. Hehe

  2. Det er så rart det har holdt på så lenge! Jeg synes ikke det er lenge siden det var en ny serie liksom 🙂 Jeg så på det før, men de siste åra så har jeg fallt ut. Men mamma ser på det, så hun sitter nok klistra foran skjermen i kveld!

  3. Dette tror jeg faktisk er den lengst levende serien jeg har sett i fra starten av. Husker det var faktisk jeg og Pappa som så på premieren i stua :p Har fulgt med på det amerikanske sendeskjemaet denne sesongen, men det var noen uker jeg ikke så, og da tok plutselig TV2 igjen de episodene jeg har sett, så skal se de to siste episodene på TV i kveld jeg også 🙂

    1. hehe,så bra at du skal se på sesong avslutningen:) Måtte nesten forskyve kinoturen pga det:P Her hjemme skal det gå i popcorn og litt potetgull:) Blir nok merkelig at det ikke går lenger,men det er nok greit å få en avslutning mens den er «levedyktig».

  4. Uff det er litt trist 😦 jeg har følgt serien fra første episode og har så vidt jeg vet sett alle episodene!! Dette er en serie jeg har likt godt, og som alle andre serier jeg har følgt med på, så er denne også ferdig nå. Har snart ikke mer å følge med på jeg!!

    1. Helt enig,det er trist at FF er slutt. Hadde ikke hatt noe mot hvis de hadde hatt 2 sesonger til heller:P men,men. Alt kan ikke varig evig i tv verden.

  5. Nå angrer jeg på at jeg sa ja til å sove hos kjærestemannen akkurat idag for han har ikke tv-kanaler!! Buuuu! Blir nok å se dem på internett senere isåfall!

    1. hehe, det går reprise av episodene på tv2 bliss på lørdager rundt åtte tiden hvis jeg husker riktig.Eller er det jo å finne på nettet:)

  6. Jeg skulle også gjerne tatt farvel med fruene i dag, men TV-en måtte selvsagt slutte å virke akkurat i dag! :/ Jeg får satse på at jeg finner ut når reprisene er, og at TV-en funker igjen til da 🙂

    1. Aw,det var jo synd. Men det går heldigvis reprise av episodene på tv2 bliss på lørdager rundt åtte tiden hvis jeg husker riktig.Eller er det jo å finne på nettet:)

  7. Dumt når «Frustrerte Fruer» også forlater tv-skjermen, for det er virkelig en utrolig kjekk tv-serie det også. Så ikke de siste episodene i går, da jeg heller venter til sesongen kommer ut på dvd før jeg ser den. 😉

  8. SV: Det syns jeg også. Samtidig som jeg likte den. Det virket som alle fikk den avslutningen de passet til. Og det var nok meningen! USA må jo ha happy endings, vet du 🙂 Og det gjør meg ingenting;)
    Håper du har en fin onsdag!

    1. hehe, det er lett å falle av serier. Har dessverre gjort det med Glee. Men da har jeg noe å se iløpet av sommerferien. Sett bare de 6 første episodene av sesong 3. Men glad for at grey’s kommer tilbake til normal sendetid:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

