Tvserienyheter · Tvserier

TVSERIENYTT: Gossip Girl legges ned.

Etter den 6 sesongen kommer den populære tvserien å bli avsluttet.  Jeg måtte dobbelt sjekke  før jeg publiserte dette, men det står at den er avsluttet på seher.no og  EZTV.

Foto: Stella Pictures

Det var først på seher.no nyheten ble publisert og selvom det blir trist at tvserien blir lagt ned så tror jeg det blir bra med en avsluttende sesong. Jeg kommer til å savne GG gjengen og spesielt Blair Waldorf. I starten av Gossip Girl likte jeg ikke henne noe særlig ,men etter hvert ble hun en av mine favorittkarakterer.

Chace Crawford  som spiller «Nate Archibald»sier  ifølge bladet Parade at han forbereder seg på en svært trist avskjed med kollegene når siste episode er ferdig.

– For meg kommer det til å bli tøft å forlate New York. Det er slutten på en æra. I virkeligheten var det en slags college-tid for alle de involverte. Les mer her!

 

Den sjette sesongen av Gossip Girl vil ifølge Daily Mirror  kun innholde 11 episoder ifht 24 episoder som er vanlig.

Tvserien sendes på torsdager kl.20:30 på FEM her i Norge,mens den i USA sendes på tvselskapet The CWTV på mandager.

Jeg regner med at den siste sesong av Gossip Girl kommer til høsten og jeg vil selvsagt si fra når den tid kommer.

Foruten Gossip Girl er det bl.a Cougar Town som avsluttes etter sin fjerde sesong og  The Secret Circle skal visst ha blitt kansellert i følge EZTV.

Hva synes du? Bra/dårlig at Gossip Girl avsluttes etter sesong 6?

 

Kilde: EZTV/Seher.no (Bilder er linket)

 

36 thoughts on “TVSERIENYTT: Gossip Girl legges ned.

    1. Mhm, helt enig. Det var kjempe synd at den slutter. 😦 I starten når den kom på tv var den ikke favoritten,men etterhvert som lillesøsteren min begynte å samle på sesongene på dvd,så ble jeg rett og slett hektet.

  1. Jeg syntes det er veldig trist at GG avsluttes etter bare 6sesonger. Jeg hadde håpet de ville holde ut til de hadde lagd 10sesonger, men forstår jo at serien må ta slutt også. Det er jo på måte på hvor mange ganger Blair og Chuck skal gå fra hverandre og tilbakre til hverandre. Men kommer nok til å gråte når siste episode vises, for GG har vært favoritten min siden den startet. Levd meg veldig inn i livet til de i serien.

    1. Samme her også! Skulle gjerne sett en del sesonger til:( Men 6 sesonger er jo kjempe bra og det er jo greit å få en avslutning. Som du sier er det jo måte på hvor mange ganger Blair og Chuck skal finne sammen og gå fra hverandre. Har jo vært det underliggende plottet gjennom hver sesong,at det enten har vært at de har kjempet med hverandre eller mot hverandre.

  2. Mange serier som er i sluttprosessen om dagen desverre. Men må nok si at jeg syns det er verst med Desperate Housewives alikevel. Tirsdagskveldene kommer til å bli stusslig når de gir seg! :/

    1. Ja,det er kjempe synd når tvserier når sitt endelikt for å si det sånn:( Helt enig med deg med Desperate Housewives. Blir tomt på tirsdager,men her hjeme hos meg ser vi på Grey’s Anatomy så tirsdagene blir reddet.

  3. Det er som forventet. Det har jo lenge blitt sagt at den neste sesongen blir den siste, og det blir en halv sesong. Syntes å lese at Cougar Town bare ble flyttet til en annen kanal, etter mye uvisshet, ikke at den ble lagt ned? Og da slapp jeg i grunn å begynne å følge med på The Secret Circle, hadde nok gjort det hvis det kom en sesong til. Hart of Dixie har blitt tatt opp for en andre sesong, så da kommer jeg nok til å laste ned den første sesongen snart 🙂

    1. Ja, hørte noe om at GG var i faresonen en stund. Synes jeg leste på EZTV at den ble flyttet til TBS,men det ble bare 1 sesong til av serien.

      Hart of Dixie skal jeg se videre på,sjekket ut 1 episode når den kom ut.Men der og da hadde jeg så mange tvserier jeg så på. Nå har jeg begynt å se på New Girl og skal sjekke ut tvserien du skrev om(Girls).:D

  4. Jeg har falt litt av GG men når jeg får sett resten, så blir det sikkert litt trist at det er over! Men det synes jeg alltid med serier jeg har fulgt med på!

    1. Det gjorde jeg en stund også,men så kjøpte søsteren min opp de sesongene som hadde kommet i for fjor. Så ble jeg hektet igjen. Men som du sier er det jo alltid trist når tvserier man har fulgt med på avsluttes:(

  5. WHAT????? Jeg har ikke tatt meg tida til å se dem enda, men jeg har lest 4 av… 12? bøker, og jeg trodde det skulle være 12 sesonger også, jeg.

    1. Hadde vært supert hvis det hadde vart i 12 sesonger:) Men dessverre kommer det totalt å være 6 sesonger.Men det er mye bra du kan glede deg til med GG:)

  6. Leste det i avisa her en dag at den skulle legges ned. Og det bryr meg ikke så mye, for jeg har aldri følgt med på serien. Synes det er mer trist at One tree hill er ferdig og at fruene har siste episode til tirsdag 😦

    1. Nei, når man ikke har noe særlig forhold til serien er det kanskje ikke noe man bryr seg om:P hehe. Men det er jo alltid synd når serier legges ned. Jeg har enda til gode å se ferdig OTH, tror jeg har sett 6 sesonger eller noe. Fruenes avslutning på tirsdagen som kommer gruer jeg meg litt til. Blir merkelig når det er over:(

  7. neineinei, dette var seriøst en dårlig nyhet å lese en søndag formiddag;( Gossip girl slutter, desperate housewife slutter og cougar town, hva blir det neste, greys anatomy..
    Liker det meget dårlig!!

    1. Ikke noe bra nyhet at GG avsluttes:( Tror ikke at grey’s avsluttes ettersom den er på «mot fornyelse» listen sist jeg sjekket. men alt kan forandre seg i tvselskapenes verden. De tenker jo på fortjeneste og seertall.

    1. Ja,kan si meg enig at de siste 2 sesongene har GG dabbet litt av.Så det er jo greit at den avslutten på en bra måte:) Enn f.eks at de ikke fornyer og kansellerer serien.

  8. Sv; Nysjerrig på hva du synes om New Girl (ser du på TV), kan nok hende jeg titter på den også. Har også tenkt til å kanskje titte på Don’t Trust the B.. in Apt. 13 (verdens lengste tittel :p)

    // Skal få den med meg!!

    // Hehe, det hadde faktisk vi også!

    // Ja, det er hun ❤

    // Det er bare å glede seg!!

    Gleder meg villt til 4 sesong!

  9. Jeg synes ikke det er bra i det heletstt! Jeg elsker GG. Og slik som sesong 5 sluttet, så lurer jeg på om kanskje ikke alt blir helt bra osv… Men gleder meg! 😀

  10. Nå nærmer dagen seg – men tror du den kommer torsdagen den uka den går på mandag i utlandet? Jeg finner ikke noe informasjon om den siste sesongen på noe nettsted, har til og med ringt til tvnorge, fikk ikke noe hjelp. Vet du når den kommer?

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

