Bildeprosjekt(-er) · Bursdager og andre festligheter · om bilder og sånt

Ukens bilde #20

Jeg har vært litt slapp de siste ukene med de ukentlige bildepostene. Har manglet litt inspirasjon og med at pcen min er kræsjet for et par uker siden har jeg ikke hatt alle bildemappene på den pcen jeg bruker nå.

Trodde jeg hadde tatt backup på en minnepenn,men overføring gikk tydligvis ikke. Men får skape heller nye bildeminner og heldigvis har jeg en god del av bildene på facebook og flickr.

Bilde ovenfor er fra 17.mai i fjor og er av nevøen og svigerinnen min.Nevøen min står i kø for å være med på en lek på barneskolen.

Håper alle hadde en flott 17.mai feiring i går!

12 thoughts on “Ukens bilde #20

  1. Pc-krasj er så utruleg kjipt! Eg opplevde det same for ei stund sidan, og sleit med overføringa av backupen. Men etter mykje streving og fikling gjekk det heldigvis. Håper det skjer for deg også!
    ps. veldig bra bilde.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

