Bursdager og andre festligheter · om bilder og sånt

Min 17.mai

Selvom gårsdagen startet ganske tidlig her hjemme virket det som dagen gikk fort unna. Særlig når man feirer 17.mai i godt lag og med familie. I år ble 17.mai feiret på Årnes og nevøen min gikk i tog samt fikk bære fanen for 1.kl et lite stykke. Værgudene var litt snille med oss og gav oss oppholdsvær inntil vi kom tilbake på skolen for å fortsette feiringen der.

Dagens antrekk(eller deler av det) ble en smule kaldt utover dagen og jeg fant ut senere at jeg burde ha hatt shorts under pga kjolen var litt kort. hehe

17.mai toget endte på bautaen like ved elva Glomma. Der ble det holdt taler og en 17.mai salutt mot slutten.

Etter salutten ble ferdig gikk turen til skolen til nevøen min hvor det ble salg av pølser,kaker og brus. Før den tid måtte jeg stoppe opp å ta bilde av denne stilig politibilen.

Etter alt festlighetene på skolen ble avsluttet og det ble sent på ettermiddag dro vi alle til Vinger Hotell og Spa på Kongsvinger for å spise en god middags buffé.

Jeg håper alle sammen hadde en flott 17.mai feiring Min var værtfall en kjempe koselig feiring!

God helg alle sammen!

20 thoughts on “Min 17.mai

  1. Hørtes ut som du hadde en koselig dag 🙂 Jeg boikotta 17.mai litt i år. Jeg har en nydelig bunad, som jeg må sy ut litt, og det hadde jeg ikke fått gjort i år. Så da tok jeg en harrytur med mine foreldre i stedet 🙂

  2. Tilbaketråkk: Mai 2012 «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

