Bursdager og andre festligheter · om høytider · om min hverdag

På 17.mai er vi så glad!

Da er 17.mai kommet for å bli og jeg håper alle får en super feiring. Neglelakk looken ovenfor skulle egentlig være det norske flagget men manglet hvit neglelakk for å fullføre verket. Øvelse gjør jo mester!

Idag blir min 17.mai feiret på Årnes sammen med familien der. Jeg skal se min kjære nevø i 17.mai tog, skal spise mye is og kanskje en pølse i lompe innemellom før vi skal på restaurant å spise middag og dessert. Så det blir nok en lang og fin dag med mye familiekos!

Så idag lar jeg bloggen få en 17.mai fridag og vi blogges igjen i morgen!

Hvordan blir din 17.mai feiring?

24 thoughts on “På 17.mai er vi så glad!

  1. FIne neglene:) Gratulerer masse med dagen NIna:)) Håper du har kost deg masse i dag sammen med familien ❤ Jeg startet dagen hos lillesøsteren min, der var vi samlet hele gjengen og koste oss med god mat og mye latter, senere ble det hjem til byen og se på folketoget, men desverre pga dårlig og kaldt vær orket jeg ikke være ute lenge.

    //formen er bedre, men ikke helt hundre enda, men det nærmer seg:))

    1. Takk:) Gratulere med dagen til deg også! Håper du hadde en fin 17.mai feiring selvom været ikke var på topp:) Min 17.mai feiring var fin,men været var ikke helt trygt utover dagen. Før 17.mai feiring var på hell:)hehe

    1. hehe, ja var litt 17.mai inspirert på neglelakk fronten idag:) Manglet som sagt det vite og litt mørkere blåfarge 🙂 Håper du har hatt en fin 17.mai 🙂

  2. Gratulerer med dagen! Håper dagen din var fin! 🙂 Jeg var også på Årnes i går, men så deg ikke 😉
    Jeg syns neglene var stilige jeg!! 🙂

    SV: Takk for tips! Jeg må nok prøve meg fram litt.
    Håper du hadde en fin 17.mai, Nina!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

