Bildeprosjekt(-er) · My Bucketlist

My bucketlist #028-29

#028: Kanskje litt merkelig å skvise inn denne målet på min bucketlist,men har alltid syntes seilbåter eller rettere sagt tremastet fullrigger er flotte. SS «Christian Radich»  virker som et flott skip og  det hadde vært kult å få seilt med det.

Skipet ble opprinnelig bygget som et skoleskip for opplæring av sjøfolk til den norske handelsflåten, og ble brukt til det i mange år. Fra 1999 har driften siktet seg inn mot chartermarkedet og mot betalende medseilere.

#029:  Jeg elsker (nesten) all slags dyr og spesielt hunder & katter.  Foreløpig har vi i familien en kattepus(Miley). Men broren min og hans familie har en snart 9 år gammel Labrador. Det er naturlig å ønske seg en egen hund og det er kanskje noe jeg kan vurdere en gang i fremtiden når jeg flytter for meg selv.

 

Som dere kanskje har merket er det litt annerledes design enn før,og jeg tester ut et nytt et. Ettersom jeg har gratis versjonen av wordpress.com får jeg ikk gjort så mye med design og koder,så det hender jeg bytter  mellom ulike gratis design når jeg kjenner lysten for forandring komme. Headeren er jeg usikker om jeg skal beholde eller om jeg skal lage en ny én.

Håper alle får en fin tirsdag!

16 thoughts on “My bucketlist #028-29

  1. Jeg liker designet og headeren slik det er nå:)

    Dette er vel absolutt ting som kan realiseres. Ang seilbåten, er det den som seiler ut fra Bergen? Der du betaler en sum for å være med på tur, men så må du jobbe ombord på skuta mens den er på havet? Hørt noe prat om det, men litt usikker om det er samme skuta..

    Hund ja, anbefales! Det er mye arbeid, den trenger tur uansett vær, og den trenger kos uansett hvor travel hverdagen er. Det er det mange gjør feil, de får hund også har de egentlig ikke tid til den. Jeg tror du hadde blitt den perfekte hundeeier :))

    //takk takk, formen er dårlig i dag og, men krysser fingrene og håper det snart blir bedre.

    1. Koselig å høre at du liker designet og headeren:)

      Jeg er litt usikker om hvor båten seiler fra,men det er den du betaler en slump med penger og hjelper til på båten 🙂

      Ja å være hundeier er en stort ansvar kan jeg tenke meg,og når den tid kommer når jeg har råd til å få hund skal jeg lese meg opp på raser og masse annet:)

  2. Kan absolutt anbefale å få hund!! Nå har jo ikke jeg hunden vår hos meg daglig, men hun er ofte hos meg, og jeg er ofte hjemme hos mine foreldre å hilser på henne. Jeg kan ikke tenke meg et liv uten hund, det er så selskap og jeg elsker henne over alt i verden!!!!

    1. Så fint og koselig å høre:) Kan underskrive på at det er selskap å ha en hund og når vi har hunden til broren min på overnattings besøk er det kjempe stas:) Miley(kattepus) er kanskje ikke så over begeistrert over hans besøk:) hehe

  3. Jeg har faktisk egen hund, og vært ombord på Christian Radic og Statsraad Lemkuhl.. fantastiske båter, de er så vakre. Hund er dyrt, men den beste invisteringen. Noen sier lykke ikke kan kjøpes, men det kan den, for min hund er min lykkepille.

    1. Stilig da:) Fått gjort mye du! Kan tenke meg at hund er kjempe flott å ha:) Koser meg når vi har hunden til broren min på overnattingsbesøk<3 Men jeg synes at katta mi er min lykkepille:P hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

