Bloglove · Inspirasjon og tips

Bloglove#7

Da er det på tide med et nytt Bloglove innlegg hvor jeg tipser mine lesere om flotte blogginnlegg og kanskje du får også en ny blogg å lese?

Dere må gjerne tipse meg om blogger eller innlegg som fortjener å komme frem i lyset!

♥ På bloggen Mewkid kjører Ina i gang med en flott giveaway hvor du kan stikke avgårde med fine premier! Du må delta før 5.juni 2012! Klikk her for å sjekke ut giveawayen!

♥ Selvom jeg har gitt dere en oversikt over hvilken tvserier som er fornyet og hvem som har en usikker fremtid, så er det greit å sjekke ut Seriefreaks sin oversikt over bl.a FOX sin sendeskjema for 2012/2013.

Camilla lister opp fine ting hun synes med uken som har gått på sin blogg,og jeg synes det er en flott ting å gjøre. Viktig å sette pris på de små tingene i livet. Sjekk ut «fine ting med uke 19» på hennes blogg.

Cathrine har vært i USA (San Francisco) og hun har flotte bilder fra turen. Bl.a bilder av den ikoniske Golden Gate broen.

♥ Keowyn tipser oss om en flott oppskrift på «Cinnabuns» og jeg skal nok få prøvd å lage de en gang!

♥ Linn har var i USA for en del uker siden og bl.a kan vi se bilder fra hennes tur til Universal Studios Hollywood og nærmere sagt settet på «Frustrerte Fruer»

♥ På bokbloggen Betraktninger tips bloggeren om 10 norske roman hun synes du bør få med deg.

♥Jeg har nevnt det før,men gjør det igjen. På bokbloggen «Julies Bokbabbel» har hun en kjempe stilig giveaway hvor du bl.a kan vinne 1 sesongen av «The Walking Dead». Klikk her for melde deg på!

♥ Nina tipser oss om en ny tvserie som går på HBO som heter «Girls».Les mer om den her!

♥ Trenger du inspirasjon i matveien? Sjekk ut Kari sin ukes meny denne uka her! Samt Astrid Katrines sin to gode middagstips her!

♥ Astrid Katrine har skrevet et informativt innlegg om førstehjelp ved epileptiske anfall. Det er kjekt å vite hvis det er noen du kjenner som har epilepsi eller om én på gaten plutselig faller om med anfall.

Da avslutter jeg dette bloglove innlegget og håper dere har fått mye å lese!

Håper dere får en fin tirsdag videre!

 

23 thoughts on “Bloglove#7

    1. 🙂 Bare hyggelig Astrid 🙂 Er så mange flotte innlegg der ute som jeg vil anbefale videre og med bloglove innlegge gjør jeg det:)

  1. Disse innleggene dine er så flotte Nina 😉 Jeg liker veldig godt å lese innleggene der Camilla sier hva hun syntes har vært fint med hver uke. Godt å se at hun alltid finner noe positivt med alle uker 😉

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

