om bilder og sånt

Family is the most important thing in the world.

Da var denne helgen over også og man kan vel si at nøkkelordet for denne helgen var familie.

På lørdagen var det bursdag selskap på etterskudd for svigerinnen min, deretter bar det hos overnatting hvor nevøen min og jeg koste oss med playstation spilling før han la for kvelden. Under kommer en god del bilder fra helgen..

Før jeg dro til bursdagsselskapet dumpet det ned en pakke i postkassen min, og inni der lå premien jeg vant på en giveaway hos Beathes Bokhylle. En bok samt 2 stk te poser fra pukka. En kjempegod te!

I en bursdag vanker det som oftest noe godt etter middagen og svigerinnen min hadde bakt muffins og et par kaker i anledningen.

Det var et stykk hund som var kjempe glad for å gjester og masse oppmerksomhet.

Etter gjestene dro og nevøen min la seg for kvelden,ble det jo litt playstation spilletid for de voksne ,og nærmere sagt «Worms; Mayhem 4».

Dagen der dro vi på fisketur til Svanfossen selvom været vært litt dårlig og vinden tok tak i jakkene våres der vi slet oss frem i buskkratt og gjørmte stier for å finne fram til et bra sted å fiske langs elva.

Etter mange kast  som resulterte i 0 fisk,og en pause for å spise muffins,eple og drikke te dro vi hjem for å spise middag samt se en film,før broren min kjørte meg hjem.

Vel hjemme har jeg slappet av, spist eplekake,drikke enda mer te og sett på «The Walking Dead».

Det var helgen min,og jeg håper alle har hatt en fin helg!

//sitat i tittel: Princess Diana

Edit: Fikk mail idag og jeg fikk dessverre ikke jobben jeg var på jobbintervju før helgen. Får bare stå på videre med søkingen.

28 thoughts on “Family is the most important thing in the world.

  1. Så sant sitatet i overskrifta er! Helgar der ein er mykje med familien, er skikkeleg fine.
    Leit med jobben, men lykke til vidare. Det ordnar seg alltid for dei snille, og du er av dei.

    1. Takk:) Skal søke videre og håpe på det beste. Man blir litt lei seg og umotivert,men man må forsette!:)
      Mhm:) familie er viktig og som du sier helger der en er mye med familie er fine:)

  2. Dette ser ut som en herlig helg! Med mye familie og mye kos! Virkelig det en helg skal inneholde! Synd dere ikke fikk noe fisk da! Selvom det hørtes ut som en koselig tur for det, med kake og te:)

    SV: Tusen takk! Ja, det er generelt deilig med turer! Her i huset er vi store fans!:)

    1. Var en kjempe koselig helg:) Jeg har ikke fåttn noe fisk før,så jeg håper på at jeg får det snart:) hehe. Ikke at jeg er den som fisker så ofte.

  3. Så synd med jobben:( men du må bare søke videre! man må ofte innom mange intervjuer før man er heldig og får jobb! Og jeg er enig, familie er viktig. Jeg hadde ikke klart meg uten min!!

  4. Så hærlig helg da!!! *me like*

    Shit med den jobben… Men du får bare se på det som en erfaring rikere!! Stå på!!

  5. ååårh, så kjipt ang jobben. Du må bare ikke miste motet, det blir snart din tur :))

    For en herlig og koselig helg du har hatt, så helt perfekt ut :))

    1. Mhm, var kjempe kjipt. Man blir litt små lei og mister motet. men skal søke videre!:)
      Helgen var super og jeg håper du hadde en fin helg!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

