om min hverdag

Let the weekend come

Når fredagen kommer senkes skuldrene litt ekstra og det er på tide med å la helgen komme. Idag skal jeg faktisk på et nytt jobbintervju og denne gangen på Elkjøp. Jeg er litt smånervøs som alltid før jobbintervju, for hver enkelt av de er ulike. Men jeg håper at det går bra.*krysse fingrer*

Fredagens planer er å slappe av med en god bok,se på «gullrekka» på tven(The Voice og Senkveld). Ta igjen det tapte med Vampire Diaries og andre tvserier jeg har ikke fått kommet ajour med.

Helgens planer er noe annet, og i morgen skal jeg samt med familien på bursdagsselskap til svigerinnen min. Deretter skal jeg overnatte hos svigerinnen min og broren min samt nevø. Så det blir koselig helg! Men jeg tar nå en helgepause fra bloggen ettersom jeg ikke vil ha så mye tid til blogging.

Håper alle får en flott helg!

Psst: Et lite konkurranse tips ; hos bokbloggen «Julies Bokbabbel» kan du melde deg på en apokalyptisk giveaway å vinne masse kule premier! Frist for å melde seg på; 25.mai  23:59

Bilder: Linket til kilde

31 thoughts on “Let the weekend come

  1. Lykke til på intervju 🙂 det går sikkert bra!! jeg skal på intervju til onsdag og gruer meg ganske mye. Det blir mitt første intervju på mange år..jeg har stortsett alltid blitt tilbudt jobber uten intervju!

    1. Det er det:) Jobbintervjuet gikk bra følte jeg,får svar på mandagen som kommer om jeg får jobben eller ei:) Du får ha en fin helg:)

    1. Takk=) Følte jobbintervjuet gikk bra:) Får vite på mandagen om jeg får den eller ei,eller om jeg blir kalt inn til enda en runde med jobbintervju:)

    1. hehe, er ikke noe særlig morsomt nej. Nerver og alt går i styr. Så er det alltid at man kommer på ting man kunne sagt for å forbedre intervjuet. Jeg håper jeg får jobben!:)

  2. Sweeet, hva var det jeg skrev til deg i begynnelsen av uken Nina, ang jobb? remember? og jeg hadde rett ❤ krysse fingrene og håper jobben blir din:)) Høres ut som en kjempe koselig helg jo, du må kose deg masse ❤

  3. God helg nina 🙂 håper den blir fin.
    Og håper jobbintervjuet gikk bra, du var sikkert knallflink! 😀
    skal krysse fingrene for at du får jobb 🙂

  4. Håper det gikk bra på jobbintervju!! Krysser fingrene! Så forresten av de søker ekstrahjelp på Kremmerhuset på Jesseheim 😉

    Iiiikkk, du må få sett ferdig Vampire Diaries, håper du har det nå! Gleder meg i alle fall helt vanvittig til neste sesong for å si det sånn!!

    1. Håper det også:) Skal få vite det på mandagen om jeg får jobben:) Skal sende søknad til kremmerhuset på jessheim hvis jeg ikke får jobben på mandagen:)

      Så sesong avslutningen på vampire diaries på fredagen,wow sier jeg bare:) Gleder meg innmari til sesong 4:P Ble en del tårer mot slutten:)

  5. Sv; Hehe, vet jo ikke om jeg kler de heller, men de er jo ganske billige så det er jo bare å prøve :p

    // Nei, det har du rett i, ville jo bare vært bortkasta penger!

    // Da må du sjekke den ut i alle fall 😉

    Ja, jeg tenker å ta det igjen når alle andre seriene begynner å ta sommerferie. Som i grunn er nå.

    // Det er det 🙂

  6. //Du skal se at jeg er litt synsk ja;) er faktisk et par andre ting også jeg har gjettet denne uken også har det stemt… men det stemte selvfølgelig ikke med lottoen igår.. hmmm 😉

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

