Bildeprosjekt(-er) · My Bucketlist

My bucketlist #026-027

#026:  Jeg er en person liker å knipse bilder og selvom jeg ikke er det man kan kalle proff eller noe,så har det blitt en slags hobby. Jeg har nå et digitalkamera som jeg fikk til 20 års bursdagen min,så den begynner å dra på årene.  Speilrefleks har vært på ønskeliten min lenge,men det er jo ganske dyrt å skaffe seg et med tanke på utstyr osv. Så foreløpig må jeg nok spare opp til et speilreflekskamera eller håpe på å vinne i lotto. hehe

#027: Som den tvseriegeeken jeg er til tider måtte jeg føre opp denne på min «liste».  Jeg eier kanskje ikke noe særlig skuespiller talenter,men statist rolle kunne jeg klare. Hvis jeg kunne velge noen tvserier som hadde vært kult å få vært statist i måtte det vært enten i «Supernatural»,»Once upon a time»,»Grey’s Anatomy» eller «Game of Thrones».

 

21 thoughts on “My bucketlist #026-027

  1. Speilrefleks kamera er veldig greit å ha, selv om jeg ikke utnytter alle funksjoner.. vi kjøpte et i 2010 for viderekommende, men hadde nok vært mere enn nok med et for nybegynnere, men mannen skulle ha det beste, selv om vi frem til nå ikke har lært oss så veldig mye med det..
    de begynner jo å bli rimeligere enn de var tidligere, og du kan jo få ganske bra kamera for 2-3 tusen lapper.. evt kjøpe brukt?
    Spille i en tv serie hadde jo vært kult da, eller å være statist:) hiv deg på auditions så er du plutselig på tv:))

    //tusen takk for at du svarte så raskt, men da har jeg bommet litt ja… jeg har svart på min blogg, også har de fleste sansynligvis ikke fått svaret.. kjipt. men skal ha det i bakhode til neste gang:)

    1. Ja,det finnes jo ulike type kameraer for ulik bruk. Men har sett det har kommet et nikon kamera som er digitalt,men du kan få kjøpt objektiver til osv. Så det er jo alternativ,så slipper man å drasse på et stor speilrefleks.
      Det skader ikke å gå på audtions hvis man skal være på tv/eller være statist. hehe

      //bare hyggelig! Det skulle være noe sånt at hvis man hadde en blogg at svarene kom tilbake til den som la igjen kommentaren enten via en meldingsfunksjon på bloggen eller noe.

  2. Du kan jo søke deg inn som statist på Hotel Cæsar! Det er det mange som gjør 🙂 Hadde vært kult å være med på Once upon a time…eller Days of our lives – det hadde jeg likt!!

  3. Tror aldri jeg kommer til å kjøpe meg et speilrefleks kamera, selvom bildene blir jo helt fantastiske! Men er ikke akkurat den som tar mest bilder, eller gidder å bry meg om det :p

    Og være statist i en TV-serie har jeg jo vært, men Hotel Cæsar er kanskje litt annerledes :p

    1. Det er greit å kjøpe kamera etter bruk og hvis man ikke tar mye bilder trenger man kanskje ikke den mest dyreste kamera eller avansert.:)

      Ja,det er jo sant. Du har jo vært statist:) hehe. Hadde nesten glemt det:)

  4. man får mange gode systemkamera (der man kan bytte objektiv) uten speil for tiden! de tar gode bilder, og selv om de ikke har like store bildesensorer som speilrefleks får man gode resultater ut av det og de er ikke så store å drasse rundt på! men nå finnes det jo kjempegode og rimelige speilreflekser (så et fra canon til noen få tusen på obs feks), så du finner nok noe som passer til bruken din!

    1. Aha,takk for tipset:) Skal sjekke ut systemkamera. Vet det er en del billige speilfleks bl.a på expert og obs. Men for øyeblikket er ikke lommeboka stor nok:P hehe. Før den tid skal jeg finne ut hvilken kamera som passer til mitt bruk:)

  5. Hehe, jeg har også speilrefleksen på bucketlisten..men statist har jeg ikke. jeg har en av hovedrollene i en tvserie jeg da:P HAHAHA (neida, overhode ingen abisjoner).

  6. Hadde vært kjempestas vært med i en tv-serie 🙂 min hemmelige drøm er å bli skuespiller hehe.. tror ikke det skjer, men lov å drømme 😉

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

