om bilder og sånt · om min hverdag

Kom mai du milde skjønne

Igår skinte sola innimellom vindkastene og jeg fikk lyst å gå tur og  knipse litt bilder. Noen dager slår rastløsheten  seg ned i kroppen,og jeg må ut å bevege meg.

Det var ikke lange turen,men jeg fikk litt frisk luft og nyte sola før den ble borte senere på kvelden. Tirsdagen har det vært skiftende vær der jeg bor. Men jeg har brukt dagen på å ta igjen det tapte med ulike tvserier og slappet av.

Håper alle får en fin tirsdagskveld!

26 thoughts on “Kom mai du milde skjønne

  1. Fikk tatt igjen en del TV-serie titting i går, mangler bare èn Vampire Diaries episode nå :p Men så har det helt stoppet opp å følge med på Pretty Little Liars, og så greide jeg (ved et uhell!) å lese hvem som er A, og da mistet jeg nesten litt lysten til å se videre. Liksom ikke like spennende :p

    1. Så bra:) Har igjen 2 episoder å se av Vampire Diaries. Sesong avslutningen er nå på torsdagen som kommer:) Jeg har også stoppet opp med å følge med Pretty Little liars,fikk plutselig mye å se på . Så jeg setter den litt på vent til de faste tvseriene jeg følger med tar «sommerferie». Kan skjønne at det ikke er noe morsomt å se videre når du vet hvem «A» er. Mister serien litt av det som er greia med den:)

    1. hehe, nettopp:) Våren er flott når den er som på de bildene. Har snødd litt hos meg iløpet av forrige uke,men nå går det meste i regnvær.

  2. nydelige bilder, og det å gå tur i sola er aldri feil, selv om det ikke er så lang tur så er det godt med frisk luft likevel:) her har vi også fått møkkavær, liker dårlig!

    Et spørsmål til deg; Når du og andre kommenterer hos meg, og evt stiller spørsmål så trykker jeg svar å svarer hos meg selv, men får du det da opp her på din blogg?
    Ser flere andre steder at folk svarer hos seg selv, men kommentaren kommer opp i kommentarfeltet mitt, men usikker på om det funker hos meg??
    Litt redd for at mange ikke har fått svar den siste tiden..

    1. Takk Lene:) Alltid fint med gåtur i sola. Det er det jeg liker aller best:) Er møkka vær hos meg nå også:( Har regnet hel dagen nesten.

      // Jeg får ikke opp noe svar på selve bloggen min her når du f.eks svarer på kommentaren min. Det har jo blitt noe sånt her hvis du følger en wordpress.com blogg og vedkommende svarer på egen blogg får du en notification på menylinjen når du logger inn på wordpress.com kontoen din. Men jeg vet ikke om det gjelder kun de som har gratis versjonen eller om du må klikke på følge blogg+ knappen på den enkelte bloggen for å få svar.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

