om bilder og sånt

The Big Moon

I natt kunne du se månen i en litt større format en tidligere. Noen steder var den større,men vi her i Norge kunne se den også.

Månen var 14% større og lyste 30% mer en vanligvis. Jeg fikk se fenomenet i natt ettersom jeg  var oppe etter jeg hadde sett 3 episoder av «Game of Thrones».

USA|LA (foto: AFP)
Foto: Reuters
Fra USA

Se flere bilder her  fra både Norge og utlandet!

Så noen av dere månen i natt?

Nå skal jeg snart til bursdagsselskap for tremeningen min.Så da får jeg løsrive meg fra pcen! Ha en flott søndag videre!

 

26 thoughts on “The Big Moon

  1. Hmm tror ikke jeg fikk det med meg, men det er så fint når den er stor på himmelen sånn! Det var fine bilder du hadde funnet:)

  2. Jeg så den igår kveld, den var jo kjempe stor og lyste godt opp og jeg måtte selvfølgelig ta bilde av det:) Kan ikke huske å ha sett den så stor før.
    Kos deg masse i bursdag, koselig søndag med familie ❤

    1. Tror ikke det var mange som visste at den skulle være større. I forhold til andre stedene i verden var månen her i Norge litt mindre synes jeg.

  3. Jeg gjorde ikke det. Men har en venninne som er fotograf og som var ute og tok bilder den natten og hun har tatt noen helt fantastiske bilder. Sånn at jeg nesten har lyst å ha ett på veggen i stua!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

