My Bucketlist

My bucketlist #24-25

#24: Alle Harry Potter fans må vel ha den samme drømmen her? Å besøke Harry Potterland i Orlando♥ Når jeg får kommet meg over den store dammen og til USA skal dette være en av målene. Men jeg tror kanskje jeg må vinne i lotto eller spare en god del år før dette målet blir oppfylt. Noen som har vært der?

#025: Dette er en av de store drømmene mine. Som den lesehesten jeg er kan jeg ikke unngå bli inspirert. På barneskolen og ungdomsskolen skrev jeg en del noveller(som dessverre jeg ikke har lenger). Så skriving har jeg alltid likt,men har ikke tenkt noe videre med å skrive bok osv før i fjor. Jeg har til og med sendt inn et par kapitler til et forlag sammen med prosjekt idé,men det ble dessverre ikke noe av. Men det er noe jeg jobber med. Å skrive er ikke en dans på roser. Det holder ikke bare å ha en idé eller tanke,man må jobbe. Men jeg håper jeg får en idé som er holdbar og jeg kan jobbe videre med.

Håper alle får en flott helg!

 

19 thoughts on “My bucketlist #24-25

  1. Oi, skrive en bok!! Så spennnede!:) Det er ikke bare bare nei! Man kan kanskje tenke seg det, at det er jo ingen sak! Men det er vel rimelig mange utkast som må gås igjennom og forbedres:)
    Lykke til!

    SV: Ja, hun er så søt! Og særlig når hun kommer til et sted hvor det er mange vanndammer, da vet hun ikke hvor hun skal gå, så hun går omveier rundt alle! Jeg får ihvertfall ikke sååå møkkete hund;)

  2. Så spennende med å skrive bok 🙂 Det hadde vært moro. Det er mye arbeid, men går sikkert lettere hvis det er skjønnlitterært. Jeg driver jo selv med et bokprosjekt iht. slektshistorie. MYE forskning som skal til, før det blir et helt produkt. Jeg håper du får det til 🙂

  3. Har nok ikke vært i Harry Potter delen av parken, for det åpnet ikke før etter jeg reiste fra Orlando. Men må nok ta turen innom når jeg reiser tilbake igjen, to av mine favoritt berg-og dalbaner ligger nå inne i Harry Potter land! 😀

  4. Så kult å skrive bok da, dette er noe jeg absolutt ser for meg at du kunne gjort:)
    Harry Potter land i orlanda, ligger det i tilknyttning til disney world?

  5. Åh, jeg vil også besøke Harry Potter-land. ❤
    Håper du får oppfyllt ønskene dine. Og gud, så spennende med bok. Det håper jeg i alle fall du får gjort, men skjønner at det er mye arbeid. ❤

  6. Morsomme ting å ha med på listen! Jeg har troen på en bok fra deg en dag!
    Jeg var på universal studios i 2010, og gikk faktisk forbi hary potterland, men da holdt de på å bygge det:( så fikk aldri sett det:(

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

