om bilder og sånt · om bloggen

H-E-L-G

Lørdagen startet bra da jeg mottok to pakker i posten med leseeksemplarer. Men etterhvert begynte det å snø så da sank den «happy»følelsen litt. Heldigvis så ble det bare sludd og ikke noe som la seg.

Helgens planer er å søke videre på jobber(noe som jeg har gjort den siste timen eller så), spise god mat, lese bøker og gå på familiebursdag i morgen til min tremening.

Ellers så jeg skal jeg vel se videre på «Game of Thrones» og krysse fingerne for at god været kommer selvom værmeldingen melder om dårlig vær.

Så var det en annen ting jeg tenkte jeg skulle spørre mine kjære leser om. Jeg har lyst å få skiftet ut headeren jeg har nå og jeg lurte på om noen av dere var kynding nok til å lage én? eller kunne tipse om noen som laget headere gratis? Jeg takker og bukker på forhånd for alle tips og vink som kommer inn.Send mail til: blogg.ininasverden@gmail.com hvis du vil lage!

Håper alle får en flott helg!

 

6 thoughts on “H-E-L-G

  1. Jeg sto opp litt over sju i dag morges og det var en fuckings SNØSTORM! Det var ikke litt snø som kom som ikke la seg på bakken, men det var full vinter! Når jeg gikk til jobb så jeg bare hvitt foran øya, det snødde jo verre enn det hadde gjort hele vinteren! Selvom det la seg, ble det heldigvis fort borte igjen!

  2. En deilig og avslappende helg:) Jeg kan desverre ikke hjelpe med header, men håper noen kan:) masse lykke til med jobb søkingen, noen der ute må jo se hvilket kupp du er og ansette deg:)) jeg sender forresten litt sol opp til deg, for her har vi massevis, men vi har også en del vind i dag..

    1. Mhm:) Skal se etter om det er noen som kan hjelpe. Blir aldri helt fornøyd selv når jeg begynner på noe. hehe:) Takk,jeg håper noen ansetter meg snart:) Begynner å gå på veggene her hjemme. hehe:) Tror jeg fikk litt av sola ettersom det lysnet opp mot kvelden.:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

