Tvserieanbefalinger · Tvserier

When you play the game of thrones, you win or you die.

Det var sannelig på tide at jeg fikk somlet meg til å se videre på «Game of Thrones». Jeg har skrevet om tvserien før,men det skader ikke å nevne den igjen ettersom den er en bra serie! På nettsiden imdb.com har tvserien 9.4/10 mulige stjerner og det sier vel noe om hvor populær denne tvserien er. De ryktene jeg har hørt er det planlagt en sesong 3 og kanskje en fjerde.

Jeg holder fremdeles på sesong 1 (så ikke kom med noe spoilere for sesong 2.hehe)

Tvserien er basert på George R.R Martin sin bokserie «Game of Thrones: Song of Ice and Fire».

Hvis du ikke har sett tvserien anbefaler jeg den! En must for alle som liker drama , spenning og ikke minst fantasy.

 

 

16 thoughts on “When you play the game of thrones, you win or you die.

  1. Har så langt bare sett første episoden, men har fått låne dvd med første sesong av broren min (satser på at han ikke vil mase om å få den tilbake med det første) og skal få sett resten for det virker bra =D Fantasy kan være ordentlig fint ❤

    1. Så bra:) Jeg så først episode rett etter den kom ut,men så ikke mer før i år. Men skjønner ikke hvorfor jeg har somlet sånn.Serien er jo kjempe bra!

  2. Jeg har ikke sett den, men har hørt om den. Jeg er ikke så veldig på fantasy, men noen ganger så er det også bra. Får se om jeg tar turen å ser en episode om den er verdt det eller ikke:)

    //huff, håper dere får fin vær dere også. Vi har hatt det fint i en uke nå, men spørs om det er dette som er sommeren i sør… slik var det i fjor også, påsken i fjor var nydelig, mai var ganske bra og halve juni så kom møkkaværet….

  3. Har hørt fra andre at den er bra, kanskje jeg skal laste ned og se i sommer, siden de to andre serieene jeg følger med snart er sesongferdig…. Jeg kan ikke ha for mange seriere å følge med på av gangen, har ikke tid til å se på dem!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

