om min hverdag

1.mai og dagen derpå…

Nå har jeg endelig fått satt meg ned foran pcen. I både går og idag har jeg hadde en del å gjøre. Samt med det fine været som har vært nå har jeg hatt adresse : på terrassen med bok og stekt litt i sola.

1.mai var gikk det mye i grilling og sitte ute å lese videre i «Arven» av Christopher Paolini. Ellers så ble det en tvkveld med Grey’s Anatomy ettersom de sendte 2 stk episoder i går.

Idag(onsdag) var godværet på plass også og jeg tilbragte mesteparten av morgenen og ettermiddagen på terrassen frem til jeg fikk besøk av Nina m og Hanne. Vi hadde en av våres brettspillaften. Så det var koselig kveld med de!Jeg fikk også vite at jeg ikke fikk jobben jeg var på jobbintervju på. Så jeg får bare søke videre. Det er kjipt ettersom jeg hadde håpet jeg hadde fått jobben. Men,men.Sånn er livet.

Håper alle har hatt en fin 1.mai og onsdag!

 

14 kommentarer om “1.mai og dagen derpå…

  1. Så dumt at du ikke fikk jobben!! Håper du finner en annen som kan være interessant da!!
    Ha en fin kveld, søte!

    SV: Takk! 🙂 det ble en fin helg!
    På en måte er det jo bra at de avslutter serier også, selvom det er trist. Ellers hadde jeg fulgt med på mange forskjellige tror jeg!!

    1. Mhm, det er synd. men får bare søke videre! Har fått tips om noen ledige jobber via kjente,så får jeg sette meg ned å få startet:) Håper du får en fin torsdag! Klem

  2. Så synd med den jobben 😦 men du får ikke gi opp og søke videre. Jeg vet åssen det er, for jeg holder på å søke jobber nå. Men det er nesten dønn umulig, for det er ansettelsesstopp i kommunen her. Så å få jobb som førskolelærer her blir vanskelig….mulig jeg må til Oslo, og det har jeg ikke lyst til. Men det har uansett vært noen utrolig deilig dager!! Jeg elsker å kose meg i sola 🙂

    1. Mhm, får prøve å søke videre! har somsagt fått en del tips av kjente,så jeg får bare fortsette:) Du får ha lykke til med søken etter jobb!

  3. Høres ut som en kjempe fin tirsdag og onsdag og fine bilder:) solen skinner her på sørlandet også:)) Så kjedelig at du ikke fikk jobben, men tvitvi, plutselig er du i arbeid, du må bare ikke gi opp.

    1. Bra at det er fin vær på sørlandet! Håper du også hadde en flott 1 og 2 mai:) Nå er været hos meg dårlig og gråværet er kommet frem igjen:(. Jeg skal søke videre! Ble jo skuffet over å ikke få jobben,men får prøve videre.:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

