om min hverdag · Oppsummeringer

APRIL 2012

Kort fortalt har april måned (lik som de andre månedene) gått fort unna .Påskeferien var fin og koselig,og jeg tilbragte den med familien hjemme. Det har skjedd mye iløpet av måneden og det er fint å kunne oppsummere den på denne måten her. Les mer om min måned rett under.

Jobbintervju| I forrige uke var jeg på jobbintervju og jeg følte den gikk bra. Jeg har ennå ikke fått vite noe om hvorvidt jeg for stillingen eller ei. Men jeg skulle få svar innen 1 uke.

Veterinærbesøk| I April måned tok vi familiekatten Miley for sin årlige helsesjekk samt for å ta en vaksine + ormkur. Hun var i god form foruten litt tannstein som skal fjernes senere i år.

Titanic| Den 15.april 2012 var det 100 år siden «Titanic» sank en skjebnesvangers natt,hvor over 1500 mennesker mistet livet. James Cameron sin «Titanic» fra 1997 kom igjen på kinolerrete i forbindelse med 100års markeringen. Jeg og venninnen min Nina m så den i 3D på kino for et par uker siden.

Bøker lest| Som den lese hesten jeg er til tider har jeg fått lest et par bøker iløpet av denne måneden. Under er link til bokomtalene om de. Hvis jeg skal fremheve 2 bøker som jeg virkelig anbefaler er det boken «Din Godhet» av Linda Olsson og «Titanic» av Jakob Lothe og Per Kristian Sebak. 

1. «Himmelslør» av May Grete Lerum|2.«Taifun» av Joseph Conrad |3. «Titanic» av Jakob Lothe og Per K. Sebak | 4. «Din Godhet»av Linda Olsson |5. «Catching Fire» av Suzanne Collins|6. «Mockingjay»av Suzanne Collins|7. «Brisingr» av C.Paolini(har ikke ennå skrevet omtale om denne boken)

Månedens sang| Sangen jeg har hørt mest på denne måneden må være «Some Die Young» av Laleh. Flott og fin sang som jeg anbefaler alle å sjekke ut.

Tvserie|Denne måneden ble jeg helt opphengt i serien «Grimm» og du kan lese min anbefaling av tvserien her! Foruten den har jeg nylig begynt å se «Game of Thrones».

Håper alle har hatt en fin april måned og får en like flott mai måned!

 

26 thoughts on “APRIL 2012

  1. aaaaaah, ER ENDA EN MÅNED OVER! ja, det er visst sant.. uff da.. føles kanskje rart siden jeg gjorde min marsoppdatering den 20 april.. haha.

  2. En kjempe fin måned:)) den sangen har jeg også vært litt hektet på, nydelig sang som får tankene igang. jeg har ikke fått sett titanic enda, men en dag….. hehe:)

    1. Mhm:) Er mange som er hektet på «Some Die Young». Som du skriver en sang som får tankene igang:) Håper du får sett titanic på kinolerretet da.:D

  3. Sangen til Laleh er kjempefin 🙂 April har gått fort unna…det har vært skole, jobb og påskeferie hvor det var mye skriving! Nå håper jeg mai bringer masse deilig vær 🙂

  4. Elsker Some Die Young, tror aldri jeg får nok av den nydelige sangen ❤

    Sv; Jeg mente at jeg hadde hørt Gossip Girl skulle få en sesong til, men en kort sesong, slik at serien får en ordentlig avslutning…

    // Jaaa ❤ Å feire jul i utlandet er noe spesielt, nå som vi er eldre går det nok bedre, når jeg var yngre kunne jeg ikke tenke meg det!

  5. Månedene går veldig fort, og når man går gjennom de med slike månedsreferat ser man hvor mye man faktisk har gjort og hvor koselig det var 🙂

    1. Det er det:) Fint å kunne se tilbake når det nærmer seg slutten av året. Jeg fikk dessverre ikke den jobben jeg søkte på:( men får bare søke i vei videre:)

  6. Tilbaketråkk: Året 2012 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

