Tvserienyheter · Tvserier

TVSERIENYTT

Kom over en artikkel på nettsiden tvedge.com om hvilke tvserier som har blitt fornyet/kansellert eller henger i en veldig tynn tråd i 2012. Alt kan jo forandre seg for de som henger i tynn tråd eller de som tvselskapene er usikre på om det blir noe mer. Jeg har ikke tatt med alle tvseriene under hver kategori,men de tvseriene som går på norsk tv osv. Les hele listen her!

  • Breaking In
  • Terra Nova
  • Pan Am
  • The Firm
  • Man Up
  • Prime Suspect
  • Free Agents

  • Body of Proof
  • The River
  • Alcatraz
  • The Finder(Spin-off fra tvserien «Bones»)
  • Unforgettable
  • Awake
  • Ringer

På nettsiden kalles den seksjonen «on the bubble» og det står forklart:»Note that “On the bubble” refers to shows that are neither certain to be cancelled nor certain to be renewed.»

  • Cougar Town
  • CSI Miami / CSI: NY
  • Gossip Girl
  • Hart of Dixie
  • The Secret Circle
  • Nikita
  • Up All Night
  • GCB(Good Christian Bitches)

  • Grey’s Anatomy
  • Vampire Diaries
  • Once Upon A Time
  • The Middle
  • Modern Family
  • Supernatural
  • Touch
  • 90210
  • Two and a half men
  • Castle
  • Revenge

  • The Big Bang Theory
  • Blue Bloods
  • Criminal Minds
  • Hawaii Five-O
  • CSI
  • How I Met Your Mother
  • NCIS
  • NCIS:LA
  • Bones
  • Fringe
  • Glee
  • Grimm
  • The Simpson
  • New Girl
  • Mike & Molly

For å se den hele listen av både fornyet og kansellerte sjekk her!

Somsagt er mye usikkert på de som er i «limbo» og det kan jo forandres iløpet av året. Men de som er kansellerte er det dessverre over og ut for. 

Noen tvserier du ble glad for at de ble fornyet?

Kilde: RENEWAL/CANCELLATION TABLE FOR ALL TVASHOWS(2012)

 

 

 

 

 

 

31 thoughts on “TVSERIENYTT

  1. Jeg er glad for at How I met your mother og Once upon a time blir fornyet! Er ikke så veldig mange av de andre jeg følger med på. Men jeg lurte på hvor det ble av Pan Am….jeg likte den serien litt jeg!

    1. Ble også glad for at Once Upon a time ble fornyet:) Har ikke fått følgt med ordentlig på How I Met Your Mother.Men har planer om å se den fra begynnelsen og få med meg alt:) Pan Am ble kansellert like før jul,og jeg trodde først at den kom til å komme over kneika over jula,men det gjorde den ikke. :/

    1. Samme her også:) Blir ikke det samme uten GG. Får håpe de heller mot å fornye den 1 sesong hvertfall:)Cougar Town falt jeg litt ut av,men skal begynne å ta igjen det tapte med serien:)

  2. Tja, det eneste jeg følger med på av de der er vel greys anatomy. Så for min del er det det samme 😉
    Men jeg ser ogås på how I meet your mother, og nå er jeg syyykt nysgjerrig på hvem denne mora er til slutt, så der må vi jo få en ending 😉

    1. Mhm, det har jo lenge vært diskutert om det blir en ny sesong av grey’s! eller ei. Men det heller mot en ny sesong hvis jeg forstår listen riktig på tvedge.com:)

      How I met your mother har jeg ikke fulgt med på så nøye,men skal ta en maraton en dag å få ta igjen det tapte.

    1. Så bra:) Man kan puste lettet ut da:) Har noen serier som jeg følger med på som er i faresonen. Så jeg håper de greier seg 🙂

    1. Ikke jeg heller:) Så jeg håper den får 1 sesong til i det minste, at det blir en avslutning på det hele som f.eks Sex and the City.

  3. SV: Så hyggelig at du fant bloggen min via bloggportrettet hos Kari. Tusen takk, det setter jeg stor pris på 🙂

    Åh, dette var interessant, heldigvis er mine favorittserier ute av fare sonen

    1. Samme her også:) Har den på «skal-se-på» listen min over tvserier. Har en del andre å se på,men har sett 1 episode av «Hart of Dixie» og vil gjerne se mer:D

  4. Jeg er glad for at The big bang theory blir fornyet!! Men hvis Gossip Girl ikke blir det, tror jeg nok jeg freaker litt! Hart of Dixie virker veldig bra, så håper de fortsetter med den!:)

    1. Samme her også:) Elsker TBBT ❤ Håper også på at GG for ny sesong,men venninnen min har hørt rykter at det skal bli en ny sesong,men en forkortet en for å avslutte det hele. men det er bare rykter. Men vi får se:) Krysse fingrene!

  5. Tilbaketråkk: Bloglove#7 «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

