Inspirasjon og tips · om litteratur og bøker

Bøker i moteverden

Foto: Scanpix / Allover

Her om dagen kom jeg over denne artikkelen på minmote. no hvor den nye tingen i kjendisfæren er «Bokclutch».  Mulig jeg er den siste som har kommet over denne «nyheten»,men synes det er kult at bokinspirasjon finnes  i moteverden.

Foto: Produsenten

Men disse her er dyre saker hvis du skal ha én. Da må du punge ut med over 10 000 norske kroner. De største nettbutikkene melder at de er utsolg av disse bokclutch.

Foto: Scanpix/Alloverpress

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe denne (stilige) bokclutcen i nærmeste fremtid. Men hvis jeg er heldig å vinne lotto kan det hende at jeg kjøper meg én.hehe.

Foto: Alloverpress
Foto: Alloverpress

Hva synes du om denne trenden?Noe du ville ha brukt hvis lommeboken din var stor nok?

 

Kilde: Alle bildene er linket og infoen fra denne artikklen her!

29 thoughts on “Bøker i moteverden

  1. Hehe, så artikkelen 🙂 Er ikke så veldig moteinteressert, men de veskene var stilige og morsomme:) Men sykt dyre, så kommer nok ikke til å få meg en sånn hvis det ikke begynner å regne unødvendig mye penger over meg:) Lurer på hvordan bok som skulle ha æert på veskeomslaget? Må jo være en klassiker eller en med ett veldig fint bokomslag:) Kanskje mørk engel av Laini Taylor:) Ha en strålende lørdag:)

    1. Ja, de var sinnsykt dyre. Men som noen under sier at det blir vel noen klesbutikker som hermer etter trenden(f.eks h&m eller gina tricot). Så kanskje den vil koste mindre da:) hehe.Jeg hadde ikke helt visst hvilken bok jeg ville valgt,men mørk engel av Laini Taylor er jo en bra kandidat:)

  2. Så også den artikkelen, og tror jeg har fått det med meg før. Er jo ganske kult, men hadde ikke akkurat kjøpt den vesken hvis jeg først skulle bruke så mye penger på en veske 😛

    1. hehe,nei er kanskje noen andre vesker du ville ha. Kanskje jeg også. 🙂 Spørs hvilken bokveske cover jeg ville ha valgt eller om de hadde den jeg ville ha:)

  3. Ja denne veska har jeg sett bilder av! Litt spesiell, men kul. Jeg har ikke råd til noe sånn, så går heller med en vanlig veske i den ene hånda, og en ordentlig bok i den andre hånda!!!

  4. Selv jeg som knapt leser bøker synes denne her var utrolig stilig! Den havner på ønskelista, selvom det nok er på ønskelista for «den gangen jeg vinner i lotto skal jeg ha:» 😉

    1. hehe, samme her også:) Disse veskene kommer til å (kanskje) bli kjøpt hvis jeg vinner i lotto i fremtiden:) Kanskje innen den tid har det kommet en del etterligninger som er mye billigere:)

    1. hehe,for min del så er ikke clutch vesker favoritter. Så hvis jeg skulle ha én av disse måtte de vært med bærereim(hvis du skjønner hva jeg mener,sånn vanlig veske).hehe.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

