om min hverdag

Nothing is impossible, the word itself says ‘I’m possible’!

Jeg ville bare titte innom før «Gullrekken» på tven begynner og helgen er ordentlig i gang. I «The Voice» idag kommer mine sms stemmer å gå til Monika Blomeid. Håper hun kommer videre idag! Hun har en spesiel,fin og særegen stemme og idag skal hun visst synge «Some Die Young» av Laleh.

Denne helgen har jeg ikke noe særlig planer annet enn å få lest ferdig «Brisingr» av C.Paolini som er den tredje boka i fantasy serien «Arven-syklusen». Bok nr 4 «Arven» skal jeg lese i forbindelse med bokbloggerturnéen og den er på over 1000 sider. Men jeg håper fremdeles på godvær så jeg får tatt beina fatt og knipset noen bilder.

Jeg har fremdeles ikke fått svar på om jeg har fått jobben  jeg var på jobbintervju for. Men hun sa det kunne ta 1 uke. Så jeg krysser fingrene for jeg for jobben.

Håper alle får en flott helg!

Husk idag er det siste frist for å delta i :

//sitat i innleggets tittel: Audrey Hepburn (fra denne siden)

20 thoughts on “Nothing is impossible, the word itself says ‘I’m possible’!

  1. Jeg krysser alt som krysses kan!:)
    God helg!

    SV: Tusen takk, Nina 🙂
    Jeg kan tenke meg det er litt ekstra morsomt når hun er fra samme sted som deg. Hun er så råflink!! Her triller tårene og gåsehuden står når hun synger!! 🙂

    Skjønner det, egentlig. Jeg bruker hunden min som en liten unnskyldning. Hun trenger jo luften, så jeg må ut:) Uansett vær. Det er jo så deilig å komme inn igjen etter man har vært ute i regnet:)

  2. Jeg liker stemmen hennes også veldig godt! Fikk frysninger over hele meg da hun sang den sangen, for den er i tillegg en av mine favoritter.

    Jeg skal også lese den fjerde boken i arven serien. Den var gigantisk, haha 😀

    1. Samme her også:) I går stemte jeg og søsteren min en del ganger på henne. Bra at magne valgte henne. Avstemningen gikk så annerledes og de som jeg trodde var safe gikk jo ut.

      Ja,den boken «Arven» er megastor. Den største boka jeg vil lese i år. Snart ferdig med «Brisingr», har vel rundt 200 sider igjen før jeg begynner på «Arven»:)

  3. Visste jeg hadde hørt det sitatet før! Stemte i grunn ikke på noen i går, sparer pengene mine til favoritten min neste uke! Men husker selvfølgelig ikke hva han heter, men han er på Sondre sitt lag og går hele tida i rutete skjorte :p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

