om bilder og sånt · om min hverdag

Fine ting på en regnværstorsdag

♥ At vi er et samlet Norge som viser kjærlighet i stedenfor hat og synger «Barn av regnbunen» på full hals en regnværs torsdag.

♥ Gå tur i regnværet selvom du blir litt blaut på beina.

♥ Låne flere bøker på biblioteket selvom du har mer en nok hjemme.

♥ Bruke gavekortet du fikk pga en undersøkelse på bokkilden og bestille en bok.

♥ Vite at det kommer en ny episode av «Vampire Diaries» natt til fredagen.

♥ Høre på ny musikk. bl.a «Eyes open» av Taylor Swift

Håper alle får en fin torsdag videre!

37 thoughts on “Fine ting på en regnværstorsdag

  1. Det høres ut som du har hatt en fin dag! 🙂 Det er egentlig ganske digg når du har gått tur i regnet (som er en spesiell følelse i seg selv), du kommer inn, tar sv deg de våte/klamme klærne og skifter til tørt! den varmen er herlig ❤

    1. Mhm,hadde en fin torsdag! Det var deilig å komme inn etter å tuslet ute i regnværet. Noen gnager hjelper det ikke å ha regnværsjakke når regnet går sidelengs og man blir nesten gjennomvåt på buksa:) hehe

  2. Det er digg med ei god bok når det regner ute.. så gøy med gavekort då!! 🙂 og sangen var veldig fin, hørte på den to ganger no 🙂

    1. Helt enig! Jeg fikk med meg et par fine bøker,og i går ble det litt lesing:) hehe. Gavekortet var ikke på så mye,men fikk en god rabatt på en bok jeg ønsket meg lenge så jeg slipper å betale så mye:) Flott at du likte sangen!

  3. Så mange fine ting!:) Jeg elsker å gå tur i regnet! Det er så forfriskende og godt!
    God helg!

    SV: 🙂 Ja, jeg kan se den om igjen og om igjen!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

