Tvserieanbefalinger

Tvserie tips: GRIMM

Tittel: Grimm
Sendes på: NBC i USA  fredager / Viasat 4 kl.20:30 søndager
Serieskaper: Stephen Carpenter, David Greenwalt, Jim Kouf
Skuespillere:David Giuntoli, Russell Hornsby og  Bitsie Tulloch m.m
Antall sesonger:  1 (men er fornyet til sesong 2)
Hjemmeside/Om serien: imdb.com |NBC | Wikipedia

Kort om serien: I dagens moderne Portland, Oregon, arver en politietterforsker evnen til å se overnaturlige skapninger.

PROMO FOR GRIMM(SESONG 1)

Litt treig ute med å skrive om denne serien ettersom den har hatt premiere her i Norge for et par uker siden. Men jeg har vært helt oppslukt i denne serien.

Denne serien er midt i blinken for de som liker Once Upon A Time, Supernatural,Buffy eller Angel.  Jeg var i starten usikker om seriens konsept,men etter et par epsioder ble jeg hektet og nå har jeg snart tatt igjen sendeskjemaet i USA.

Før jeg begynte å se serien hørte jeg rykter om at fornyelsen av sesong 2 hang i tynn tråd,men NBC ville gi serien en ny sesong etter mye om og men. Det er jeg kjempe glad for !

Som tvserien Once Upon A Time handler hver episode av Grimm  om noen mytiske eventyrskikkelser ,men forholdt til Once Upon a Time er  Grimm sine eventyrskikkelser litt mer skumlere og annerledes en det står i eventyrene.  Serien er kanskje litt mer skumlere og dystert en med Once Upon A Time. Jeg merker at skaperne av Buffy og Angel er med på laget ettersom jeg får litt déja vu med tanke på hvordan monstrene/skikkelsene er laget.

Hvis dere ikke har sjekket serien ut,anbefaler jeg det!

Ser du på tvserien?

//Bildene er linket

13 thoughts on “Tvserie tips: GRIMM

  1. Jeg har hverken sett eller hørt om denne, og tror ikke jeg skal se den heller. Jeg hater å begynne å se på serier som allerede har gått flere uker. Jeg ser på Once upon a time, og den liker jeg godt! men jeg synes det holder med serier jeg følger med på akkurat nå…!

    1. Bare hyggelig! hehe,har samme problem med å få bli ferdig med de faste tvseriene.men det sniker seg inn nye tvserier hos meg. Er litt sånn «ja,takk begge deler» med tvserier.

  2. Har ikke sett på den, men har sett reklamen, og utifra det så det ikke ut som noe jeg skal titte på med det første. Begynner å bli litt lei Once Upon A Time nå, og Buffy og Angel var jeg heller aldri noe fan av :p

  3. Tilbaketråkk: APRIL 2012 |
  4. Tilbaketråkk: AUGUST 2012 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

