Bildeprosjekt(-er) · My Bucketlist

My bucketlist #022-23

#022-23

#022: Jeg har kanskje sett for mye av Lars Monsen sine eksepdisjoner eller 71 grader nord,hvem vet. Men jeg har lenge lyst på å klarte/gå opp ett fjell og denne gangen er det «Galdhøpiggen«. Ser jeg har skrevet feil ovenfor på bildet.  Det lengste jeg har kommet meg opp på et fjell er 1337(Steinhøi) . Kan vel ikke si at jeg kom meg opp på høyeste toppen ettersom fjellet er 1612 m.o.h.

#023: Som den historie geeken jeg kan være til tider har «Stonehenge» stått høyt på listen over historiske severdigheter jeg må få med meg. Jeg var i England i 2007,men da i York på studiereise med engelskklassen på videregående. Har sett en del dokumentarer som har  handlet «Stonehenge» og somsagt så hadde det vært fint å opplevd/sett den.

For å lese andre av mine Bucketliste mål,klikk her!

 

 

26 thoughts on “My bucketlist #022-23

    1. Så fint å høre at det er flere som vil det:) Stonehenge er et fantastisk byggverk(hvis man kan kalle det det) og det er noe mystisk over det hele:)

    1. Mhm, greit å ha med noen realistiske mål på denne listen min:) hehe. Husket at dere skulle gjøre det på leirskolen,men så ble det ikke noe av pga været.

  1. Har null peiling på hva bucketlist er, men fikk en følelse av at det er noe man vil gjøre føre man dør? Eller? Hehe

    Å gå opp Galdhøpiggen hørtes virkelig ikke fristende ut. Men jeg tipper du er i bedre form enn meg! :p

    1. hehe, jupp en bucketlist er en sånn «ting-jeg-må-gjøre-før-jeg-dør»:) Har sett noen bloggere laget lister:) Ikke at jeg har noe planer om å forlate planeten,men bare for å ha noe langsiktige mål å strekke seg etter og litt for morro skyld.

      Kan vel ikke si at jeg er i den beste formen,men før den tid kommer så skal jeg nok være bedre i form til å bestige galdhøpiggen. Men det er somsagt bare en drøm som de fleste av bucketlise målene mine forut:)

  2. Galdhøpiggen!! 🙂 Kjempestilig! Sikkert litt av en opplevelse!

    SV: Har du hørt noe enda da?:)
    Den har jeg hørt om, og shoppet en del på! De har masse fint! Da blir du kanskje ekspert på accessorier? 🙂

    1. hehe,ja det er nok litt av en opplevelse hvis man greier det. Får håpe jeg får muligheten til å prøve det en gang:) hehe.

      //har ikke hørt noe ennå om jobben. Men hun sa at jeg skulle få svar innen 1 uke:) Jeg ser frem til å lære mye om accesorier og mye annet hvis jeg får jobben:)

    1. hehe:P så jeg får ikke med deg på en galdhøpigg trip ? hehe. Nei,før den tid (med tanke på galdhøpiggen)må jeg nok komme i bedre form enn jeg er nå. 😛

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

