om min hverdag · om mine følelser og tanker

«All things are difficult before they are easy»

/Linket

Sola har så vidt greid å bryte seg forbi det grå skylaget når jeg sitter her å skriver. Det er fremdeles usikkert om det er sola som trekker det lengste strået. Uansett er det idag jeg skal på jobbintervju og jeg kjenner noen små sommerfugler fly rundt omkring i magen min. Kanskje mest pga dette er en jobb hvor jeg tror jeg vil trives i og at jeg trenger en forandring i hverdagen nå etter å vært arbeidsledig i en del måneder.

Så nå må jeg snart ordne meg til jobbintervjuet og se presentabel ut. Foreløpig kan jeg vel si at jobben jeg søker på involverer å selge smykker,hair accessorize og mye annet (ikke en gullsmed eller noe).

Ønsk meg lykke til!

//Kilde: Bilder(Det øverste er linket) og det nederste er privat bilde. Sitatet fra innleggets tittel er fra: Thomas Fuller(hentet fra her)

 

24 thoughts on “«All things are difficult before they are easy»

    1. Takk Kari:) Jobbintervjuet gikk bra følte jeg! Nå gjenstår det å se om jeg får jobben eller ei. Var et par stykker til som skulle intervjues etter meg. Krysser fingrene selv at jeg får jobben!:)

  1. Sv; Ja, det var det virkelig! Og har lyst til å se den igjen, hehe :p

    // Uff, vil ikke tenke på den situasjonen en gang! Men det er uten tvil en sterk film å se!

    // Haha, nei tvert i mot, er mer redd for å rafte :p

    // Jepp, bestiller nok på play.com eller noe

    // Haha, men det er ikke noe sykkelløp som slår Tour de France, alt annet blir litt kjedelig i grunn. Vet ikke hvorfor…. Yay, håper du fortsatt liker SATC, og har kommet deg lengre nå 🙂

    // Ja, det var vi absolutt!!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

