Inspirasjon og tips

Nail inspo #3 Colors

De siste gangene jeg har lakket neglene mine har jeg fokusert på å få inn litt farger. Jeg greide ikke helt å bestemme meg helt for hvilken farge og tok gjerne forskjellige farger på hver enkelt negl.

Jeg så noe lignende på Elvira Nikolaisen sine negler  når programmet  «Hver gang vi møtes» gikk på TV2. Så jeg ble litt inspirert og nå skifter jeg mellom ulike farger på tvers av neglelakkmerker.  Fargene ovenfor er kanskje ikke de sterkeste,men lyser opp dagen litt.

Livet er for kort til å være grått sier noen,og hvorfor ikke sette litt ekstra farge på hverdagen.?

Bruker du farger når du lakker neglene dine?

 

39 thoughts on “Nail inspo #3 Colors

    1. Skal vi se.. tror jeg brukte No7 merket som man får kjøpt på Boots apotek:)Husker ikke navnet på fargen i skrivende øyeblikk,men skal finne det ut:)

  1. Fine farger, den rød, lilla og orange var sikkelig fine:) Har ikke brukt så mye neglelakk før i de senere år. Bruker da også i forskjellige farger, ser jo stilig ut:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

