Inspirasjon og tips · om litteratur og bøker

Giveaway hos …

Bokbloggen min (I Ninas Bokverden).

I forbindelse med Verdens bokdag så kjører jeg igang med en giveaway hvor du kan vinne 2 bøker.

Påmeldingen til giveawayen varer til den  27.april 2012 kl.23:59. Deretter plukker jeg ut en heldig vinner ved hjelp av random.org. Denne vinneren plukker ut 2 bøker blant fire forskjellige titler(Enten «Hånden som først holdt min» av Maggie O’Farell, «Gode ønsker» av Joe Hill, «Giftige Hjerter» av S.B Hayes og «Sannsynligheten for kjærlighet ved første blikk» av Jennifer E.Smith»)

Eneste du trenger å gjøre for delta er å klikk HER og melde deg på! Enklere er det ikke! Hvis du ikke er noe lese hest så  tips gjerne andre du kjenner som er det eller kanskje du vet om noen som ønsker seg en av bøkene?

Håper alle får en fin start på uken!

 

13 thoughts on “Giveaway hos …

  1. Så herlig! 🙂 Snill du er. 🙂
    Hurra for verdens bokdag! 🙂 Jeg er dessverre himla sær på bøker, og vil helst lese dem på originalspråket. 🙂 Men jeg tipser gjerne noen om det, hvis jeg kommer over noen. 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

