om min hverdag · om mine følelser og tanker

The most courageous act is still to think for yourself. Aloud.

God søndag alle sammen! Håper alle har hatt en fin helg hittil! Min helg har for det meste gått i lesing,spist en god del taco og se «Titanic» igjen hjemme. Etter jeg så filmen på onsdag så fikk jeg lyst å se den igjen.  Idag er planene ikke det aller største,men skal ordne med ting til jobbintervjuet jeg skal på til tirsdagen neste uke.

Hadde nesten glemt at jeg hadde søkt på jobben jeg nå skal på jobbintervju, ettersom det var en periode hvor jeg sendte inn en god del søknader. Så jeg ble kjempe glad for et jobbintervju ettersom det har gått nesten 2 mnd siden sist .

So wish me good luck neste uke! Trenger virkelig jobb nå og så jeg kan tjene opp penger til høsten hvis jeg kommer inn på HiOA.

Idag begynner også andre sesongen for «The Walking Dead» på TVNORGE kl.22:30.  Så det er noe jeg gleder meg til å se igjen!

Håper alle har hatt en fin helg og får en flott søndag!

//sitat i innleggets tittel: fra Coco Chanel

25 thoughts on “The most courageous act is still to think for yourself. Aloud.

  1. Føler meg litt gammel når jeg tenker på at jeg så Titanic på kino da den først kom ut.. når var det.. 15 år siden? Og at jeg har den på VHS er vel enda verre.. haha. Fin film da 😉

    1. Takk! Det har vært en fin helg! Håper det går bra med jobbintervjuet! er litt smånervøs ettersom det er en butikk som jeg tror jeg vil trives i:) Jeg har søkt på «Bibliotek-og informasjonsvitenskap» (Bachelorgrad).:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

