Filmer · om min hverdag

Take her to sea, Mr. Murdoch. Let’s stretch her legs.

Onsdagen i går startet med en liten tur til veterinæren for den årlige vaksinen og sjekk m.m og Miley var ikke helt fornøyd med å være med ditt i starten. Men hun roet seg ned og var en snill pasient.  Alt var i orden utenom litt tannsten som måtte fjernes til sommerferien.

Overskriften på innlegget er for at jeg var på en kinotur i går med Nina M å se på «Titanic» i 3D. Før kinoen tok vi oss en frappé på Wayne’s Coffee.  Selvom jeg har sett filmen utallige ganger måtte jeg felle en del tårer mot slutten av filmen.  Selve 3D effekten var ikke den beste jeg hadde sett. Jeg hadde kanskje forventet litt mer effekt,og selvom det var enkelte deler av filmen som var bra i 3D var det også deler hvor du ikke merket noe særlig forskjell.

Håper alle hadde en fin onsdag! Mine torsdagsplaner er ikke de aller største,men skal nok lese litt bok og kanskje få med meg den nyeste episoden av Gossip Girl.

 

/quote i innleggets tittel er fra: imdb.com

 

25 thoughts on “Take her to sea, Mr. Murdoch. Let’s stretch her legs.

  1. Så bra at det gikk bra hos veterinæren da. 🙂 Og synd at det ikke var så god 3D-effekt på filmen da, men kan nok tenke meg det var kjekt å se Titanic på kino fordi om. 😉

    1. Jupp, var fornøyd med denne turen. Miley oppførte seg bra,og begynte faktisk å slappe av så mye at hun malte mens veterinæren skulle sjekke hjertet,så hun hadde litt problemer i starten å høre hjerteslagene.hehe.Men hun fikk sjekket det:) Jeg er jo generelt ikke super fan av 3D filmer,men det var jo en opplevelse å se titanic på kino i det hele tatt:)

  2. Titanic ble vel i utgangspunktet laget uten tanken på å gjøre den til 3D. Filmer som er laget for å gi gode effekter i 3D blir gjerne laget det i starten. Nå hiver flere seg på bølgen med å gjøre om filmer til 3D.. Da spesielt filmer det hovedsaklig ikke var tenkt til, og det er ofte i disse filmene det kanskje ikke passer helt slik man hadde håpet. Jeg er litt nysgjerrig på Titanic i 3D, men jeg vet ikke om jeg skal.. Jeg foretrekker vel egentlig filmer i 2D fremfor 3D. Avatar var super i 3D og enkelte animasjoner får tøffe effekter, men samtidig så blir jeg surrete i hue av 3D… hehe 🙂 Men Titanic er en fantastisk film uansett vil jeg tro, så lenge 3D effektene ikke er for forstyrrende.

    1. Ser den! Har ikke sett så mange 3D filmer ettersom jeg er litt gammeldags å liker å se de i 3D. Men som du nevner ovenfor var AVATAR kjempe bra i 3D. Skulle ønske jeg hadde 3D på tvkassa hjemme så når jeg ser avatar hjemme at jeg kan få den effekten.hehe:) Men det var ikke at 3D effekten på TITANIC var forstyrrende,men jeg trodde kanskje den ville være som f.eks med Avatar eller Hugo som jeg sist så i 3D.

    1. hehe, kjenner igjen den følelsen. Er noen ganger det går kinofilmer jeg vil se på kino som ingen av venninene mine vil se. Du får ta deg en alenetur da:) hehe

  3. Såå skjønn hund du har!! Håper det gikk bra med vaksinen 🙂 Titanic er nydelig, men har ikke sett den på 3D enda, så kanskje det ikke er noe vits når det er litt det samme?! 🙂 Ha en finfin fredag!!

    1. hehe, er en kattepus jeg har:) Men alt gikk bra med veterinærbesøket:) Helt enig at titanic er nydelig! Det er er somsagt enkelte deler hvor du merker 3D effekten,men andre igjen ikke så veldig merkbare.

  4. Haha stakkars Miley 😛 husker når vår pus måtte til veterinæren.. hu ble helt gærn 😛 ikke greit å være pus bestandig.

    Så da går jeg mao. ikke glipp av så mye, dersom jeg ikke får sett Titanic i 3D? 🙂 Greit å vite det da 🙂

  5. Det er en veldig fin film! Men jeg er usikker på om jeg skal se den nye. Er litt redd for at sånn jeg husker den skal bli «ødelagt», om du skjønner!;)

    Goood helg, søta!

  6. Aww, fine pusen. Jeg gruer meg til jeg skal med hunden til vetrinæren. Hun HATER dyrleger, sånn seriøst. Hun nekter å gå inn og legger seg ned på gulvet og protesterer høylytt, som en unge i 3 års trassen.
    TITANIC<3

    1. Takk:) Miley hun er freaker ut før hun kommer til dyrlegen,så roer hun seg ned:) hunden din høres ut som hunden til broren min. Han nekter å gå inn til dyrlegen og du må nesten bære ham inn.

    1. Mhm, var kjempe flott å se titanic igjen. var en stund siden jeg så den sist ! Miley er snill pasient når hun får slappet av litt før hun skal inn til legen.

  7. Merket heller ikke noe i det hele tatt til 3D effekten, hadde høyere forventinger til det, men det er kanskje fordi filmen ikke var originalt en 3D film? Eller? Det er jo litt rart at noen filmer er kjempebra i 3D og andre ikke…

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

