Bildeprosjekt(-er) · My Bucketlist

My bucketlist #020-21

Da har jeg endelig fått fylt på med flere ønsker og (drømme) mål på min bucketlist. Det har vært en stund siden sist innlegg,men det skyldtes at jeg ville ha mer mål en det jeg hadde. Så nå er jeg klar for å ukentlig publisere mine bucketliste mål. For de som er ny på bloggen kan sjekke ut de 19 andre målene under Inspirasjon & Tips knappen ovenfor, bare hold pcmusen over knappen og så kommer det en sånn «rull-meny» ned .

#020: Dette målet er kanskje ikke noe man kan få ved å knipse med fingrene,men det går ann å håpe i nær fremtid at man er heldig. Foreløpig kommer dette målet være bare «drømmemål». Tror broren min tok all familiens hell da han vant lotto for 11 år siden. hehe

#021: Kan ikke skryte på meg at jeg er noe «ekstrem sport»person eller noe slikt. Men jeg har alltid hatt lyst å prøve rafting. For et par år siden var jeg og et par venner i Heidal (er vel mer eller mindre et steinkast unna sentrum) ,men det ble ikke noe rafting på oss. Det ble heller 2 timer ridetur og fjelltur.

Håper alle får en fin tirsdagskveld!

/bildene brukt i «bucketbildene» ovenfor er funnet via google.no
 
41 thoughts on “My bucketlist #020-21

    1. hehe, håper jeg tørr å gjennomføre det da.:P Jeg turte så vidt å ake med rattkjelken eller akebrettet til nevøen min i vintetferien som var. Bakken var ikke noe skummel,men jeg over kom frykten:) hehe

  1. Kunne jo også tenke meg å vinne på lotto, har nok ikke blitt mer et noen hundrelapper så langt :p Og rafting har jeg hatt mulighet til før i USA, men hadde ikke lyst da, og tror faktisk ikke jeg har lyst på heller. Vet i grunn ikke hvorfor :p

    1. Samme her også:) Kanskje vi kan prøve å tippe sammen! Faren min og en kamerat av ham tipper sammen hver uke:) hehe. Hvis ikke det går drar vi med oss hanne på bingo!:)
      Kanskje du har fått nok adrenalin av å kjøre alle rollercoasterne og ulike rides i disney world at rafting virker kjedelig?:) hehe

  2. Jeg er verdaling og har ikke vunnet i lotto hehe, jeg vil også:P Er så mye jeg skulle gjort med de pengene
    og raftingmålet var bra, det er overkommelig og samtidig utfordrende 😀

    1. hehe:) Kanskje det er pga du har flyttet fra verdal at lykken ikke med deg:P Håper jeg får krysset av rafting på listen en gang i fremtiden:D

  3. Vinne i lottl ja, det hadde ikke vært feil:) jeg har lotto og vikinglotto inne held tiden men taper mer enn jeg vinner. Men kanskje det blir min tur engang, sikkert når jeg er 80;)
    Raftig ser veldig gøy ut, og absolutt noe jeg også kunne gjort. Har rafting ikke langt unna der jeg bor, men har aldri fått summet meg til å gjøre det enda. Men en dag….. 🙂

    1. hehe, ja det blir ofte det! At man taper gjerne mer man vinner. Hvis man er heldig å vinne noe er det småbeløpene. hehe. Håper du får sjekket ut rafting da!:)

  4. Hehe tror alle vil vinne i lotto 🙂 Det er min drøm også…selv om jeg kanskje bør begynne å spille hvis jeg skal vinne! Men det hadde gjort ting litt lettere akkurat nå, om jeg hadde vunnet litt penger!

  5. Jeg vil også vinne i Lotto!!:)
    Raftingen kan være det samme for meg ja.. Hehe!! Da hadde jeg hatt hjerte i halsen konstant;)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

