Mine bokanbefalinger · om litteratur og bøker

The Hunger Games Triology

Det er ikke filmen jeg skal snakke om igjen,men nærmere sagt bøkene.  Etter jeg så filmen for et par uker siden(les min mening om filmen her), så stakk jeg innom mitt lokale bibliotek å lånte første boka. Jeg ble helt slukt inn i Suzanne Collins univers som hun har skapt ,og kort tid etter så lånte jeg bok nr 2 (Catching Fire) og bok nr 3(Mockingjay).

Bok nr 1: The Hunger Games | På norsk «Dødslekene»
Bok nr 2: Catching Fire | På norsk «Opp i flammer»
Bok nr 3: Mockingjay| På norsk «Fugl Føniks»

Dere kan lese mine bokomtale om bok nr 1 her, bok nr 2 her og den siste boken her!

Så hvis du ikke har lest bøkene før så anbefaler jeg det. Likte de bøkene kjempe godt! Nå må jeg bare få de på plass i min egen bokhylle.

Nå gleder jeg bare til film nummer 2 «Catching Fire» og senere «Mockingjay».

Noen andre som har lest bøkene?

24 thoughts on “The Hunger Games Triology

    1. Så bra:) Bøkene er billig på capris.no nå. i sånne sett med alle tre bøkene. Det er vel litt billigere å bestille utlands kanskje også.

  1. Jeg bestilte faktisk den første boka før filmen kom ut, men så fikk jeg plutselig epost fra play.com at de hadde stoppet kjøpet! Så da fikk jeg ikke lest den før filmen kom ut.. men jeg har planer om å lese dem.. kanskje. ;X

  2. Jeg troooor jeg kanskje kommer til å lese bøkene når stormen har roet seg en liten smule – jeg er liksom ikke sånn som liker å lese det når alle snakker om det, heeeehe! (Jeg skulle vel lest dem da venninna mi snakka om den for tiiiider siden) MEN det høres jo enda .. fælt ut å sloss til ene dør!

    1. Skjønner det:) Greit å gjøre det når ting har roet seg ned litt! Konseptet bak bøkene er brutal,men det er ikke bare det bøkene handler om:)

  3. Åååh, skulle ønske jeg kunne satt meg i sofaen med en god bok! Har dessverre eksamen rett rundt hjørnet så får spare litt på bok anbefallingen din! 🙂

  4. Jeg så filmen på kino for noen uker tilbake, og kan nok hende at jeg leser bøkene etter hvert også ja, bare for å ha gjort det! Men, først har jeg en leseliste jeg må fullføre, hehe.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

