Inspirasjon og tips

Polyvore inspo #4

Denne her laget jeg for en liten stund siden da god været var her. Man kan vel si at jeg lengter etter varmere tider og til det er varmt nok til å bare gå i en topp eller t-skjorte med shorts eller skjørt..  Som vanlig har jeg laget denne på min polyvore.com konto .

Prøvde egentlig å ha en pcfri helg,men noen ganger finner jeg veien tilbake til bloggen.

Men skal bli flinkere å lese bloggene jeg følger på min bloglovin. Har vært slappfisk med det i den siste tiden. Ser det har vært litt frafall på følgere på min bloglovin også. Men det er bare å rope ut hvis det er noe dere vil ha mer av her på bloggen eller mindre.  Setter pris på deres kommentar og tilbakespill!♥

Håper alle har hatt en fin helg hittil!

39 thoughts on “Polyvore inspo #4

  1. God morgen kjære Nina:)

    jeg liker sammensettning din, perfect! Pc fri helg er ikke alltid like lett, men jeg har en tendens i det siste til å falle litt for langt bort fra bloggen og sitte å gjøre andre ting på pcen og ikke minst se tv serier osv:)

    //skal legge ut et innlegg senere idag og han idiotiske design fyren, slik at ingen andre går i samme fella. jeg betale han ikke så mye men for meg er det prinsippet og ikke pengene som gjelder.

    Håper du har hatt en finfin helg og kost deg masse.

    1. Takk kjære Lene:) Koselig at du likte sammensetningen min:) Har også tendens til å se på tvserier i stedenfor å svippe innom bloggen,blir av og til oppslukt:)
      hehe

      Har hatt en fin helg hittil! Slappet av og fått lest en god del!

  2. Så fin den var! Jeg liker telefonen, kaffen og skjorta. 🙂
    Hehe, det er ikke så lett å holde seg unna dataen, men det er bare sånn det er. 😀

    1. Takk 🙂 koselig å høre! Har veldig lyst på starbucks kaffe nå:) hehe
      Nei,det er ikke lett å ha helt pcfri helg:) Hvis det ikke er for å blogge hender jeg ser på tvserier:)

    1. Bare hyggelig Caroline.=) Morsomt å pusle på polyvore.com! Gratis er det også å lage seg profil og lage sett med både mote eller interiør:)

  3. Stilig inspo da! Jeg også trenger at det blir fint vær nå!! Jeg vil gå i shorts jeg også!
    Jeg venter enda på mer bucketliste!:) hehe!

  4. Sv; Jepp, det er det absolutt!

    // Takk 🙂

    // Takk for det 😀

    // Huff ja, begynner å bli litt bedre, men følte meg ganske dårlig da jeg satt i Spektrum i går…

    // Du må få sett originalen også, men vedder på at du da også kommer til å like remaken best. Er veldig nysjerrig på det i alle fall, for trodde aldri jeg kom til å innrømme at jeg liker remaken bedre! Men heldigvis er det ikke 100% identiske filmet, annet enn historien.

  5. ibland blir det så där med bloggandet och bloggläsandet, jag ska också försöka få fart på mitt läsande, men ibland är det fullt upp med lilleman 😀 kram!

    fina kläder 😀

  6. Så mye fint 🙂
    Jeg kjenner meg igjen i pc-frie dager og helger!! Jeg klarer det heller aldri 😉
    Det er jo så koselig her i bloggverden!

    1. Takker:) Skulle bare ønske de på magisk vis kunne dukke opp hos meg:P hehe.
      Sant det er jo mye fint i bloggverden at det er neste umulig å løsrive seg fra pcen:) er jo fint bloggmiljø!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

