Tvserier

SATC maraton

Langt om lenge skal jeg endelig begynne å se «Sex and the City» fra starten av.  Jeg har sett et par episoder her og der + filmene, men jeg har ikke fulgt med slavisk. Søsteren min har lånt «skoesken» med alle seks sesongene av en venninne ,men ettersom det er bare 1 tv her i huset og for at faren min skal få slippe 6 sesonger med SATC så ser jeg den på pcen.

Er ikke sikker om jeg orker å se hele sesong 1 idag,men får starte å se hvor langt jeg kommer.

Håper alle får en flott torsdagskveld!

Har noen av dere sett hele SATC?

//bildene er linket

36 thoughts on “SATC maraton

  1. Jeg har sett alt! Flere ganger:) Elsker den serien!!

    SV: Helt enig! 🙂

    SV: Ja, det stemmer nok det. Men det er jo stort sett en liten i oppsummering i begynnelsen av episoden. Jeg kom fort inn i det igjen 🙂

  2. Har heller aldri fulgt med noe spesielt, bare sett litt her og der og filmene.. Men tror kanskje jeg skaffer meg en sesong etter hvert en gang jeg og! 🙂

  3. Jeg er snart ferdig med sesong 4, jeg har bare ikke hatt tid til å se på et par uker 🙂
    liker den utrolig godt, har jo sett filmene og episoder her og der jeg og som du, og hvis du er noe som meg blir du hekta hehe

  4. Ja, har sett alle sesongene flere ganger. Har skoesken og blir aldri lei 🙂 SATC er så bra og tidløs serie, så gled deg til å se fra begynnelse til slutt 🙂 Ha en super fin dag!!

    1. Takk:) Ha en super dag du også:)
      Ser frem til å se enda mer at satc:) Så en del episoder i natt og regner med at jeg blir ferdig med sesong 1 iløpet av helga:)

  5. Åh, jadda! SATC har jeg sett flere ganger fra start til slutt. Har skoesken, elsker den! 🙂 Kos deg, du har mange timer med gøy i vente!

  6. Jeg digger serien og du har mye å se fram til 🙂 Jeg har vel sett de fleste episodene i løpet av alle årene det har gått på tv, og filmene har jeg sett flere ganger. Til jul fikk jeg hele serien på dvd, så jeg skal ta en sånn SATC maraton en gang jeg og…må bare få tid først 🙂

  7. Jeg har sett et par sesonger og litt her og der. Skjønner hva som har skjedd, eller det går jo bra å ikke se fra begynnelsen av. Husker ei venninne og jeg pleide å se på SATC om nettene på folkehøyskolen.

    1. Ja, det går jo helt ann å se SATC fra midten av. Jeg hadde somsagt sett litt her og der mens søsteren min holdt på å se SATC her hjemme. Var ikke så interessert før,men etter å sett filmene ble jeg bitt av basillen for å si det sånn:) hehe

  8. Jeg forsøkte å se på denne serien, men ble egentlig aldri skikkelig fenget :/ vet ikke hvorfor, men sånn er det bare. Har nok av andre serier å følge med på da, så klager ikke 😉

  9. Yay, er glad du endelig skal se på det på ordentlig! Du har mye å glede deg til å alle fall!! Så jo heller ikke på serien før etter jeg så den første filmen på kino, men da dro jeg rett hjem og lastet ned hele serien, og siden har jeg gått til innkjøp av serien på DVD som blir ofte brukt 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

