Bloggroll/Blogganbefalinger

Bloggroll #8

Det har gått en liten stund siden sist blogganbefaling. Så nå skal jeg anbefale 3 bra blogger som jeg liker.

Pia’s blogg er en blogg jeg har fulgt med en stund,men vært dårlig til å kommentere på. Pia har en flott blogg hvor hun skriver flotte tekster,viser frem fine bilder og tar opp aktuelle temaer.

Ida sin blogg har jeg  også fulgt en stund ,og hun  er en flott blogger som legger igjen fine kommentarer. Bloggen hennes er fin og fylt med flotte bilder samt bra tekst. Ida bor nå i Paris med sin kjæreste og vi får et lite innblikk i hennes nye tilværelse.

Camilla sin blogg har jeg ikke fulgt med så lenge som de to  andre,men  jeg er glad for at jeg kom over den for si det sånn.Bloggen har  som de to ovenfor bra design, flotte bilder og fin tekst. Camilla er flink til å kombinere bilder med tekst,og formidle det hun mener gjennom de to tingene.

Legg gjerne igjen bloggtips under i kommentar feltet hvis dere har noen!

Håper alle får en fin Onsdag!

30 thoughts on “Bloggroll #8

  1. Åååh! Så hyggelig at du nevnte bloggen min. Tusen hjertelig takk!! 😀 Dette skal jammen være med i neste ukes innlegg med ting som var fint med denne uken 😉 Ha en fin onsdag!

  2. Av disse følger jeg bare Ida, men fikk veldig lyst til å sjekke ut de andre to 🙂

    bloggtips, hmm tror egentlig vi stort sett følger de samme bloggene, så har vel igrunn ikke så mye å bidra med der.
    http://www.mcmess.com er ganske ok, men hun blogger ikke så ofte, veldig opptatt med siste året på utdanninga og sånt. men hun legger igjen veldig hyggelige kommentarer da.

  3. Ida er mitt store bloggforbilde, så den bloggeren er vel ikke akkurat ny for meg, for å si’rre sånn! Og ikke Camilla eller Pia heller, men denne posten var verdig tre flotte bloggere!!

  4. Så fint innlegg (og så artig at jeg også har et slikt i dag, haha).
    Piahysj har jeg ikke lest, så hun skal jeg innom med en gang. 🙂 Takk for tips. 😀

  5. Så kjekt å få tips om «nye» blogger! Noen ganger er det vanskelig å finne gode blogger og da er det kjmpebra med tips! Klem 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

