om bilder og sånt · om høytider

Påsken del 2

Da nærmer påskeferien seg slutten og jeg tenkte at litt bildeoppsummering måtte til. Påsken har gått fort over og været har ikke vært helt på god siden for å si det sånn. Heldigvis fikk jeg gått en del turer før regnet og den sure vinden kom.

Men jeg har fått lest en del ,men dessverre ikke så mye krim som jeg hadde håpet på.  Siste søndagen i påskeferien ble tilbragt på Sinsen (Oslo)sammen med søsteren min og hennes gode venninne. Kvelden gikk bort på Geni Spilling, brettspill,bakt potet og et glass vin med grøsseren «The Omen» før klokken var sent på natt og tide med litt søvn.

Kort fortalt har denne påsken gått fort over,men jeg har kost meg hjemme med mye god mat,godis og film.

Håper alle har hatt en fin påskeferie!

19 thoughts on “Påsken del 2

  1. Så herlig! Virker som du har kost deg:)
    Jeg har heller ikke fått lest like mye som jeg hadde planlagt. Har gravd meg halvveis ned i Lackberg sin Englemakersken bare 😉

  2. Det ser ut som du har hatt en veldig koselig påske! 🙂 Min påske har vært annerledes – selvom vi har prøvd å hygge oss, så har det vært preget av sorg samtidig. Livet går videre – imorgen er det hverdag og skole igjen.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

