om bilder og sånt · om høytider

Happy Easter

Da er påskeaften kommet og jeg tenkte litt påskeinspirerte bilder passet inn.

Håper alle får en fin påskeaften! Idag er planene å kose seg med god mat, potetgull og annet godt. Det blir nok litt tid til påskekrim lesing nå som jeg bryner meg på «Predikanten» av Camilla Läckberg.

God påskeaften!

Bilder: Weheartit.com//Linket

40 kommentarer om “Happy Easter

  1. God påske 🙂

    Selv har jeg allerede rukket å jobbe, og bakt kake. Nå skal jeg ikke gjøre stort resten av kvelden, kanskje se noen filmer som hoper seg opp i skapet 😉

  2. SV: Det har det absolutt vært! Har du hatt en fin påske? 🙂

    Ja, Finkenhagen går visst igjen der! Han ligger gravlagt ved siden av ruinene. Det var så rart å se gravstøttene så nære kirken, og så spredd som de er her! Godt vi var der på dagtid, så vi ikke møtte Finkenhagen 😉

    1. Så flott å høre 🙂 påske ferien min har vært fin!

      // hehe, ja det er best å være der på dagtid ved nes kirkeruiner. Vet ikke om jeg hadde turt å vært der på natten:S

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

