Tvserienyheter

Tvnyheter: «Bones» fornyet til sesong 8

Tvserien som handler om Dr. Temperance ‘Bones’ Brennan og hennes partner  FBI Agent Seeley Booth  får en ny sesong og slipper å bli renset ut når tvselskapene gjør sine «vårrengjøringer».

Det er nettside Tvrage.com som melder dette og tvserien Bones går nå inn i sin åttende sesong.

Jeg begynte i fjor å følge med på Bones og så serien fra begynnelsen. Nå har jeg kommet til sesong 5,og der har jeg stått lenge nå ettersom jeg har en del tvserier følger med på. Men serien er en av mine favoritt serier og det kjempe bra at serien for enda en ny sesong,og kan nå 150 sendte episoder.

Flere som følger med på «Bones»? Glad for en ny sesong?

Kilde:Tvrage.com

18 thoughts on “Tvnyheter: «Bones» fornyet til sesong 8

    1. Synd det! Bones er kjempe bra serie! Likte den ikke helt i begynnelsen heller når den gikk på tven,men nå følger jeg det amerikanske sendeskjemaet og foruten følge med fra starten:)

  1. Liker Bones, altså, men gikk litt lei her for en periode siden. 🙂
    Jeg er vel på sesong 6, og har ikke planlagt å se på igjen med det første. Eller, kanskje… 😀

    1. Hehe,skjønner den. Jeg har en liten pause fra serien ettersom jeg så endel episoder etter hverandre. Men er på sesong 5 jeg!:)
      Men det er vel kanskje på tide at de runder av Bones nå føler jeg. Selvom jeg elsker serien, har vel de to siste vært litt bob-bob eller det jeg har sett av de to siste sesongene:)

  2. ELSKER BONES!!!! og evig takknemlig for hver ekstra epsiode som produseres;-) Jeg er vel på sesong 5 selv. Jeg har ventet med å se den fordi jeg har sett alle de andre på DVD, men DVD-prisen går ikke ned. Så jeg tror det blir til å se den online snart.

    1. Var glad for enda en sesong til:) Skal nok begynne å «samle» på sesongen på dvd snart,men som du sier går ikke dvd prisen ned så fort.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

