om bilder og sånt · om høytider

Påskeferien så langt.

Det har ikke gått så veldig mange dager av påskeferien ennå til en oppsummering,men jeg  kan si at ferien så langt har vært fin.  I helgen som var hadde vi her hjemme en overnattingsgjest (nevøen min), og vi hadde det kjempe koselig. Det ble filmtitting,masse leking ,gjemsel  og tur innom biblioteket før helgen var omme.

Iløpet av de siste par dagene har jeg fått rompa opp  av sofaen og ut på tur. Idag gikk jeg en 1 1/2 timers lang gåtur og selvom sola var oppe når jeg startet turen,var det overskyet og kaldt på hjemover veien. Men uansett ,nå kan jeg slappe av med god samvittighet til «Frustrerte Fruer» i kveld og få med meg den nyeste «Gossip Girl»episoden også.

Foruten gåtur har jeg sittet med nesa ned i bøker som vanlig,men denne påsken skal jeg jammen greie å lese 1 krim bok i det minste. Akkurat nå leser jeg «Død sjel» av Birger Baug og så langt er den spennende.

Jeg ønsker nok igjen god påske til alle som titter innom!

/linket
34 thoughts on “Påskeferien så langt.

  1. Så koselig med nevø-besøk da:) … også misunner jeg deg gåturen. Jeg har ikke tellinga på hvor mange ganger jeg har sett ut, hatt lyst til å gå tur, meen så kommer jeg ikke så langt 😦 Jeg får ta det igjen til sommeren – da må jeg trene masse uansett 🙂

    1. Alltid kos det med nevøbesøk, nå er han på påskeferie med familien sin og vennepar av de igjen 🙂 Men jeg håper at kneet ditt blir bra så du for trasket rundt snart:)

    1. hehe, det er lett å bli hengende etter i tvverden med sine pauser:) Men det kom en ny episode i går, og vampire diaries har tatt seg enda en pause til 19.april.

  2. Koselig med overnattingsbesøk. Og det er jo kjempedeilig å gå ute om dagen 🙂
    Har det kommet ny GG? Det hadde jeg jo helt glemt. Laster ned ASAP!

    1. Var kjempe koselige med overnatitngsbesøk:)
      Jupp,det er kommet ny episode av GG:) Lett å gå i glemmeboka ettersom CW tar pauser i sine tvprogrammer ofte denne våren.

  3. JEg har ikke vært like flink.. Jeg har planta rumpa i soffan, jeg! Men i dag er det påskefest, så får jeg vært litt sosial 😉

  4. Så fint at du koser deg! Det er så deilig å gå lange turer og titte på naturen 🙂
    Åh, som jeg er glad i Gossip Girl! Jeg har fulgt nøye med på tv.com, for å se når de oppdaterer til neste episode.. Fikk nesten abstinenser fordi det gikk så lenge mellom hver episode her! For et drama det er der, altså;)

    Fortsatt god påske til deg også 🙂

    1. Mhm:) Alltid fint med gåturer og slappe av tid:)
      Synes også det går for lang tid mellom hver gg episode,særlig når det er pauser på flere uker eller måned:S

  5. Høres ut som du har fått gjort endel i løpet av ferien som har gått 🙂 Det er godt å få rørt litt på kroppen også, og det er noe man får gjort når man går møllebakkene 😉

  6. Høres ut som en super påske hittil. Kjempefine bilder..skikkelig vår. Koselig med besøk av småtass da, gjemsel blir man aldri for gammel for å leke.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

